پیشرفت روزافزون دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به  نگاه برنامه محور دکتر میرزاده در حوزه های اجتماعی و فرهنگی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان غرب گفت:قطعا با جایگاهی که ایران توسط دکتر میرزاده کسب کرده است، با سیاست گذاری های پژوهشی و علمی و پروژه های تحقیقاتی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، زمینه نزدیک شدن کشورهای عضو آسایهل فراهم شده و از این طریق می توان فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را به جهانیان و مخاطبان این نهاد به طور موثرتری معرفی کرد.

دکتر آرش نادمی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره دوره مدیریت دکتر میرزاده گفت: تحولات ارزشمندی در دوران مدیریتی دکتر میرزاده که از زمان ورود وی در مقام ریاست دانشگاه آزاد اسلامی آغاز و نگاه برنامه محور دکتر میرزاده در زمینه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باعث پیشرفت روز افزون دانشگاه آزاد اسلامی با در نظر گرفتن وسعت آن به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان شد.

وی ادامه داد: نتیجه اقدامات و برنامه ریزی های دکتر میرزاده ،انعکاس و خروجی های ارزشمندی بود که در زمینه تولیدات علمی و پژوهشی در سطح بین المللی برای دانشگاه آزاد اسلامی به دست آمد. در این راستا انجمن بین المللی آسایهل با ارزیابی عملکرد روسای دانشگاه های عضو این نهاد، در میان 240 دانشگاه عضو به این انتخاب ارزشمند دست یافتند و نهایتا سکان هدایت این نهاد به دکتر میرزاده واگذار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان غرب افزود: اهمیت این انتخاب که متاسفانه در رسانه ملی کمتر به آن پرداخته شد بر هیچ کس پوشیده نیست از آن جهت که در حال حاضر حدود 240 دانشگاه از کشورهای اروپا، امریکا و آسیا در این نهاد بین المللی عضو هستند و این موفقیت یک دستاورد بین المللی برای نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و ایران می تواند از این پتانسیل در جهت ورود موثر به مجامع علمی جهان استفاده کند.
وی اضافه کرد: هدف از تشکیل این انجمن بین المللی تقویت همکاری‌های بین دانشگاهی به منظورهم افزایی توانمندی های علمی و پژوهشی در جهت ارتقای جایگاه علم ودانش است. تعامل با دانشگاه های بزرگ جهان منجر به ورود کشور در زمینه اجرای پروژه های مشترک پژوهشی و فناوری در آینده نزدیک خواهد شد و نتیجه این همکاری قطعا در زمینه توسعه و تولید محصولات دانش بنیان کمک دهنده کشورخواهد بود.

دکتر نادمی بیان کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی می تواند در زمینه تبادلات اطلاعات و تجربیات مدیریتی در جهت ارتقای بهره وری و توانمندی سازمانی ، ارتقای جایگاه علمی کشور و دانشگاه، تحقق سند چشم‌انداز و برنامه‌های دانشگاه برای جهانی‌سازی آموزش عالی، توسعه ارتباطات و جذب دانشجویان بین‌المللی، توسعه زبان فارسی و توسعه مبانی اسلامی پیشرفت بیشتری داشته باشد.
وی تاکید کرد: قطعا با جایگاهی که ایران توسط دکتر میرزاده کسب کرده است، با سیاست گذاری های پژوهشی و علمی و پروژه های تحقیقاتی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی، زمینه نزدیک شدن کشورهای عضو فراهم شده و از این طریق می توان فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را به جهانیان و مخاطبان این نهاد به طور موثرتری معرفی کرد.

701/700

کد خبر: 716590

وب گردی

وب گردی