افتتاح بخش میکروبی آزمایشگاه همکار استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

 دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، بخش میکروبی آزمایشگاه همکار استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، در حاشیه این مراسم دکتر علیرضا ایرانبخش مدیر کل توسعه و پشتیبانی آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ساها نماد اهتمام ویژه مدیران ارشد دانشگاه و قریب به سه هزار کارشناس آزمایشگاهها در تحقق اقتصاد دانش بنیان است.

وی افزود: به پیشنهاد معاون پژوهشی دانشگاه و تائید و دستور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در کشور محل تامین اعتبار جهت خرید کلیه مواد شیمیایی مورد نیاز آزمایشگاهها، نگهداری، تعمیر و کالیبراسیون دستگاهها و تجهیزات از محل بودجه پژوهشی واحد ها خواهد بود.

دکتر ایرانبخش تصریح کرد: به منظور ایجاد زیرساخت های مورد نیاز ساها ، راه اندازی دستگاههای خراب، اهتمام ویژه در نگهداری اصولی تجهیزات و دستگاهها، تنظیم دقیق دستگاهها و همچنین سهل و آسان کردن کار در آزمایشگاهها از چمله فعالیت های انجام گرفته در این مدت است.

مدیر کل توسعه و پشتیبانی آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی با برشمردن مجموعه فعالیت های انجام شده در ساها خاطر نشان کرد: ارتقای کیفیت آموزش در حوزه آزمایشگاهها و کارگاهها، پاسخگویی به نیاز های دولت ، صنعت و جامعه، ارتقای کیفیت مستندات علمی در حوزه تولید علم و دانش و عملیاتی کردن اهداف ساها به عنوان کارنامه و عملکرد فعالیت های ساها در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر ایرانبخش با تقدیر از فعالیت های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، تاکید کرد: تلاش رئیس و همکاران حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راه اندازی آزمایشگاه های استاندارد و مرجع غذا و دارو موجب فخر دانشگاه آزاد اسلامی و شایسته قدردانی است.

200/202

کد خبر: 716605

وب گردی

وب گردی