رئیس واحد دهاقان: شناسنامه پژوهشگر، پژوهش‌های اوست

به منظور تجلیل از تلاش‌های پژوهشگران برتر واحد دهاقان، برنامه‌ای با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در محل سالن اجتماعات شهید بشارت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر احمدرضا یلمه‌ها، رئیس واحد دهاقان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اهمیت و جایگاه علم و پژوهش بر هیچ کس پوشیده نیست، پژوهش به معنای خلاصه زندگی و زندگی نیز به معنای پژوهش و یافتن چیزهای نو و تازه است. انسان همیشه به دنبال یافتن نادانسته‌های خود است، هر چقدر بلوغ فکری پژوهشگر و فرد جوینده علم بیشتر می‌شود، حس واکاوی او بیشتر شده و به دنبال یافته‌های جدید است، علت گرایش انسان به عرفان، ماوراء‌الطبیعه و خدا نیز همین گرایش کنجکاوی و کمال‌طلبی انسان است.

یلمه‌ها ادامه داد: اگر عشق و علاقه به پژوهش در وجود شخص دانش‌پژوه بوجود آمد، این علاقه پایان‌ناپذیر و سیری‌ناپذیر خواهد بود. هرچقدر فرد بیشتر کوشش و پژوهش می‌کند، لذت بیشتری خواهد برد، شناسنامه پژوهشگر، پژوهش‌های اوست. اگر فرد اهل پژوهش و کارهای پژوهشی باشد، شخص شناسنامه‌دار شده و در این‌صورت ماندگار خواهد شد. گاهی یک اثر، یک کتاب، یک مقاله، شخص را برای همیشه پایدار و ماندگار خواهد کرد.

در پایان این برنامه از اعضای هیأت علمی بازنشسته، دکتر هوشنگ شجری، دکتر فریدون وحیدا، دکتر علی‌اصغر مهاجرانی، دکتر جواد زرکوب، دکتر ابراهیم انصاری، مهندس محمد سترگ، دکتر سید‌علی هاشمیان‌فر و همچنین اعضای هیأت علمی پژوهشگر برتر، دکتر علی‌رضا شیروانی، دکتر بابک بهفروز، سهیلا گلابی و اعضای هیأت علمی ارتقاء‌یافته، دکتر سید‌محمد‌رضا داودی، دکتر جواد استادمحمدی، دکتر اعظم نورا و دانشجویان برتر پژوهشی، لطف‌علی خانی و علی سیف‌زاده با اهداء لوح تقدیر، تندیس و جوایزی، تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.

200/202

کد خبر: 716650

وب گردی

وب گردی