آشنایی دانشجویان واحد نجف آباد، با روند کسب و کار نوین

همایش آشنایی با خلق کسب و کار نوین  با هدف آموزش دانشجویان در خصوص کسب وکار به همت مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دراین همایش که مورد استقبال گسترده دانشجویان قرار گرفت، شرکت کنندگان با روش های شروع کسب و کار، ایجاد سرمایه متکی بر علم و دانش برنامه ریزی شده و جدیدترین راهکار های روز دنیا در این زمینه آشنا شدند.

در ابتدای جلسه حسین طاهری یکی از چهره های برجسته در حوزه کسب و کار، به معرفی و آشنا نمودن شرکت کنندگان با موضوع همایش پرداخت و تجارب خود در حوزه تجارت را تشریح و روند کسب موفقیت را ارائه کرد.

طاهری گفت: در شرایط کنونی، برای ایجاد یک کسب و کار موفق دیگر نیازی نیست که افراد از مسیرهای سختی که در گذشته وجود داشت وارد شوند. باید از تجربه و روند رو به رشد افراد موفق الگو برداری کرد تا دچار دغدغه هایی که آنها داشتند نشوید. برای موفقیت نیازی نیست شکست بخوردید.

وی تاکید کرد: مدل کسب‌ وکار بیان می‌کند که چگونه یک سازمان برای تولید محصول یا ارائه خدمت ایجاد ارزش می کند و این روشی است که شرکت برای تولید سود و سرپا نگه داشتن خود انتخاب می‌کند. با مدل کسب و کار می توان منطق یک شرکت را در چگونگی خلق، ارائه و کسب ارزش توصیف و مشخص کرد.

وی خطاب به دانشجویان افزود: این روش را بزرگترین سازمان های دنیا از جمله گوگل ، آمازون، اَپِل، تویوتا، ماکروسافت و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار داده اند. دوره طراحی مدل کسب و کار، پاسخ این سوال را می دهد که چرا دیگران به ایده هایی که شما هم در ذهن داشته اید ، زودتر رسیده و از آنها کسب سود کرده اند؟

در پایان این جلسه دانشجویان به طرح سوالات متعدد خود در زمینه موفقیت در کسب کار پرداختند.

200/202

کد خبر: 716654

وب گردی

وب گردی