نوروزی:  امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که این تیم در ادامه مسابقات لیگ به حمایت هواداران متعصب خود نیازمند است.

به گزارش ایسکانیوز، رضا نوروزی در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز و ادامه نتایج ضعیف زردپوشان آبادانی اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. ما فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و خیلی راحت گل می‌خوریم. صنعت نفت واقعاً خوب فوتبال بازی می‌کند و فکر می‌کنم مشکل اصلی ما گل نکردن موقعیت‌ها و بدشانسی است. پنج باخت در شش بازی واقعاً آمار بدی است، ولی من فکر می‌کنم بیشترین مشکل صنعت نفت بدشانسی است.

وی در مورد اینکه آیا صنعت نفت در دور برگشت از این شرایط بیرون خواهد آمد یا خیر، گفت: من امیدوارم وضعیت درست شود و به آینده تیم امیدوارم. اگر خوب بازی نمی‌کردیم این حرف را نمی‌زدم، ولی ما می‌توانیم در تعطیلات نیم‌فصل خودمان را تقویت کنیم و با شرایط بهتری لیگ را ادامه دهیم.

نوروزی در واکنش به توهین‌هایی که برخی از هواداران صنعت نفت به حسن هوری و مدیرعامل باشگاه کردند، تصریح کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای شعار دادند به عنوان مثال باید بگویم که حسن هوری روی گلی که خوردیم اصلاً مقصر نبود و نمی‌دانم چرا فحش دادند. ما می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و نیاز به حمایت هواداران متعصب صنعت نفت داریم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان در مورد قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: پرسپولیس تیم خوبی نشان داد و لایق قهرمانی بود. البته کار این تیم در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد شد، چون رقیب پرقدرتی مثل تراکتورسازی دارد. با این حال امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

601/100

کد خبر: 716656

وب گردی

وب گردی