پرفرمنس اعتمادى بزرگ در فستیوال "سى روز، سى هنرمند، سى پرفرمنس"

 رامین اعتمادى بزرگ، مجسمه ساز و پرفرمر، در ششمین فستیوال "سى روز، سى پرفرمنس، سى هنرمند" دو موزه هنرهاى معاصر پرفرمنسى با عنوان "چگونه از اثر خود دفاع کنیم" را اجرا مى کند.

به گزارش ایسکانیوز، این پرفرمنس پنجشنبه نهم دى نودوپنج، از ساعت ١٧ تا ١٨ در موزه هنرهاى معاصر اجرا مى شود و در این اجرا على معروفى، سعید جهانیان، ابوالفضل قربان نژاد، اشا صدراشکورى، مهسا کریمى و روزبه صدراشکورى او را همراهى مى کنند.

" رامین اعتمادى بزرگ "مجسمه ساز، پرفورمر و هنرمندهنرهاى مفهومى ست. او اردیبهشت پنجاه و شش در تهران متولد شده است.

ابتدا نقاشى را با مینیاتور آغاز کرد سپس وارد دانشگاه هنر و معمارى شد و در رشته نقاشى فارغ التحصیل گردید. پس از اتمام تحصیل به مجسمه سازى وپرفورمنس آرت روى آورد.

وى عضو افتخارى مرکز توسعه هنرهاى تجسمى ایران. عضو پیوسته انجمن هنرمندان "مجسمه ساز" و" نقاش" ایران است. او همچنین مدرس هنر از سال ١٣٧٧ تا کنون می باشد.اعتمادى در کارنامه هنریش "چهارده" نمایشگاه انفرادى " نقاشى مجسمه_چیدمان و ویدئوآرت ، "پانزده" پرفورمنس و شرکت در بیش از " هفتاد" نمایشگاه گروهى، جشنواره ،اکسپو و بینال را در ایران، آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، سویس، استرالیا، مراکش، ترکیه، امارات، ارمنستان و چین دارد.او در آثارش شفقتی را روایت می کند که بخشی از ان به خاطر خصوصیات جامعه یا ممنوع و فراموش شده و یا درگیر شرم عمومی بوده و توضیح داده نشده و حذف گردیده است.

500500

کد خبر: 716761

وب گردی

وب گردی