بازدید دانشجویان واحد علوم دارویی از شرکت شفا فارمد

دانشجویان علوم و صنایع غذایی واحد علوم دارویی از بزرگترین شرکت تولید آنتی بیوتیک ایران با هدف افزایش دانش تجربی بازدید کردند.

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان گروه علوم و صنایع غذایی درمقطع کارشناسی ارشد در تاریخ های 28 آذر و 5 دی ماه از بزرگترین شرکت شفافارمد، بزرگترین شرکت تولید آنتی بیوتیک ایران بازدید به عمل آوردند.

به گفته مهندس پریسا زیارتی، مدیر گروه علوم و صنایع غذایی، این بازدید مرتبط با درس میکروبیولوژی صنعتی دانشجویان بوده و دکتر اکبرزاده و دکتر لبیکی از اساتید این درس دانشجویان را همراهی کردند.

بر اساس این گزارش، دانشجویان از بخشهای مختلف کارخانه اعم از بخش توسعه، توسعه میکروبی، واحد عملیات پیش تخمیر و تخمیر، فرمانتورها و بخش تولید، بخش استخراج و جداسازی محصول بیوتکنولوژیک و اتاق کنترل تخمیر میکروبی از نزدیک بازدید بعمل آورده و با فرآیند تولید پنی سیلین جی آشنا شدند.

زیارتی، هدف از این بازدیدها را ارتقاء سطح علمی و افزایش دانش تجربی دانشجویان دانست و افزود: امید است با مساعدت و همکاری شرکتهای مرتبط با مراکز دانشگاهی شاهد برگزاری بازدیدهای علمی – صنعتی بیشتری برای علاقه­مندان و دانشجویان و همچنین آشنایی بیشتر آنان با صنایع کشورمان باشیم.

200/202

کد خبر: 716764

وب گردی

وب گردی