توسعه ورزش باعث ایجاد نشاط در دانشگاه و جامعه می شود/ واحد ایلام یکی از دستگاههای تاثیرگذار در حوزه توسعه ورزشهای حرفه ای و همگانی استان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: توسعه ورزش در دانشگاه به تلطیف و ایجاد فضای با نشاط دردانشگاه و به تبع آن جامعه می انجامد و واحد ایلام با داشتن مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و اعضای هیات علمی مجرب تربیت بدنی یکی از مهمترین دستگاههای تاثیرگذار استان در حوزه توسعه ورزش های حرفه ای و همگانی است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر شهریار عباسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام گفت: موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر دادگان در حوزه ورزش های حرفه ای و همگانی کم نظیر است.

وی بیان کرد:امروز در بحث ورزش حرفه ای تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در صدر لیگ های کشور هستند و در بحث توسعه ورزش همگانی رغبت اساتید، کارکنان و دانشجویان دو چندان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: تنوع سازی در ورزش همگانی، برنامه ریزی منظم و استفاده بهینه از امکانات ورزشی دانشگاه ها در سوق دادن اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان به سمت ورزش موثر است و این تاثیر در راندمان و کارایی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نمایان می شود.

وی تصریح کرد: بحث گسترش ورزش در دانشگاه باید راهبردی باشد و نمی توان به صرف کاهش هزینه و ... در روند پیشرفت ورزش در واحدها های دانشگاه آزاد اسلامی جوگیری کرد.

رئیس شورای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز به عملکرد واحد ایلام در ابتدای سال تا کنون پرداخت و گفت: اعزام تیم فوتسال خواهران دانشجو به مسابقات سراسری، اعزام تیم فوتسال کارکنان و اساتید به عنوان نماینده استان به مسابقات سراسری، برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی و دانشجویان خواهر، برگزاری همایش پیاده روری خانوادگی دانشجویان، کارکنان و اساتید همزمان با سایر واحد های دانشگاهی کشور به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری مسابقات والیبال دانشجویان استان، قهرمانی تیم بسکتبال دانشجویان برادر واحد ایلام در مسابقات جام رمضان استان، اعزام تیم ورزشهای همگانی دانشجویان خواهر و برادر به جشنواره ورزشهای همگانی و برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی در رشته های پرتاب آزاد بسکتبال و رو پایی و طناب کشی دانشجویان خواهر و برادر و... از مهترین اقدامات انجام شده است.

محمد رضا یوسفی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با داشتن مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تربیت بدنی نقش مهمی در توسعه ورزش استان دارد.

200/202

کد خبر: 716789

وب گردی

وب گردی