مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در واحد قائم شهر به کار خود پایان داد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دردو بخش تیمی و انفرادی در سالن ورزشی شهدا مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر گفت: مسابقات کشتی فرنگی با حضور 42 کشتی گیر از 8 دانشگاه طی 7 دوره و با انجام 62 کشتی برگزار گردید که دربخش انفرادی: در وزن 59 کیلو گرم رضا تقی زاده از بابل مقام اول، مرتضی مشایخ از چالوس مقام دوم و رمضان بابائی از آمل و رحمان خلیلی از ساری مشترکاً سوم شدند.

در وزن 66 کیلوگرم نبی الله کریمی از نوشهر مقام اول، مهدی میانرودی از ساری مقام دوم ،مهدی عسکری از چالوس و مهدی قربان نژاد از آمل مشترکاً سوم و علیرضا سعیدی از تنکابن و محمدرضا آقا نیا از بابل مشترکاً پنجم شدند.

در وزن 71 کیلو گرم هادی حسین پور از بابل مقام اول، سهیل صدقی از قائم شهر مقام دوم ، مرتضی اباذری از چالوس و علی جعفری از آمل مشترکاً سوم شدند.

در وزن 75 کیلو گرم رسول حسین زاده از آمل مقام اول، رضا محمدی از چالوس دوم، امین باباجان زاده از بابل و حمزه جعفری از قائم شهر مشترک سوم شدند.

در وزن 80کیلو گرم مهدی محمد زاده از چالوس اول، جلال طاهری از آمل دوم، امیررضا بابکی از تنکابن و ناصر علیزاده از نور مشترک سوم و رحیم آقایی از بابل و رضا خانلر از ساری مشترک پنجم شدند.

در وزن 85 کیلوگرم محمد هادی ساروی از آمل مقام اول، روح الله غلامی از بابل مقام دوم ، علی نجفی از چالوس و مصطفی پورفلاح از ساری مشترک سوم شدند.

در وزن 98 کیلو گرم علی خلیل زاده از بابل اول، علی قاسمی از آمل دوم؛ علیرضا صیادی نژاد از چالوس و محمدرضا جاندار از تنکابن مشترک سوم شدند.

در وزن 130 کیلو گرم بابک نرم پوش از قائم شهر اول، دانا رضا زاده از بابل دوم ، امیر غفاری از آمل و مبین کمربند پور از چالوس مشترک سوم شدند.

و در مسابقات تیمی آمل با 69 امتیاز مقام اول، بابل با 68 امتیاز مقام دوم و چالوس با 67 امتیاز مقام سوم را از آن خود کردند

ممودپور اعلام کرد : مسابقات کشتی آزاد با شرکت 58 کشتی گیر از 11 دانشگاه طی 5 دوره و با انجام 66 کشتی برگزار شد که در مسابقات انفرادی:

در وزن 57 کیلو گرم افشین رحمانی از بابل اول، سید مهدی قریشی از قائم شهر دوم، محمد رضازاده از نکاء و علیرضا اسلامی از جویبار مشترک سوم شدند.

در وزن 61 کیلو گرم علیرضا حاتمی از آمل اول، منوچهر اسلامی از جویبار دوم، کمیل بصلی از رامسر و موسی باباپور از بابل مشترک سوم ، حسین حافظی از چالوس و پوریا خوش از تنکابن مشترک پنجم شدند.

در وزن 65 کیلو گرم جواد قاری از ساری اول، مسعود زبردست از چالوس دوم، حسین شاکری از بابل و علی لطفی از تنکابن مشترک سوم و فرشید شریف از آمل، سید علی میربابایی از قائم شهر مشترک پنجم شدند.

در وزن 70 کیلو گرم غلامرضا عبدالله پور از بابل ، محمد اسماعیل قاسمی از آمل دوم، میثم کریمی از ساری سوم و محمد زمانی از قائم شهر پنجم شدند.

در وزن 74 کیلو گرم محمد یوسفی از بابل اول، محمدرضا خلیل پور از ساری دوم، عرفان حسن پور از قائم شهر و احمد اسلامیان از چالوس مشترک سوم و مصطفی عبدلی از نور و مهرداد کاویانی از جویبار مشترک پنجم شدند.

در وزن 86کیلو گرم رضا مظفری از قائم شهر اول، صابر امامقلی پور از بابل دوم، سروش بابایی از تنکابن و علی اکبر صفرعلی زاده از چالوس مشترک سوم و محمد رضا فاصلی از نور پنجم شدند.

در وزن 97 کیلو گرم محمد حسن فیروزپور از بابل اول، رضا حسن پور از آمل دوم، فرهاد قاضی نژاد از چالوس و سینا غلامی از قائم شهر مشترک سوم ، رضا فصل سنگتابی از جویبار و ابوذرسفید آبی از تنکابن مشترک پنجم شدند.

در وزن 125 کیلو گرم میثم قنبری از قائم شهر اول، ایمان محسن زاده از بابل دوم، محمدغلام وسی از تنکابن و توکل اسدپاک از جویبار مشترک سوم شدند.

و در نتایج تیمی بابل با 74 امتیاز مقام اول، قائم شهر با 60 امتیازمقام دوم و چالوس با 43 امتیاز سوم شدند.

200/202

کد خبر: 716805

وب گردی

وب گردی