نمونه ای شبیه دانشگاه آزاد اسلامی ندیده ام/واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد پتانسیل ویژه برای برقراری روابط مشترک علمی

گریگوری آفتوف مدیر دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه سینرژی روسیه پس از بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری ایسکانیوز در جمع مدیر مسئول و دبیران ارشد با ابراز خوشحالی از حضور در این خبرگزاری گفت: نمونه ای مانند دانشگاه آزاد اسلامی با 470 شعبه دانشگاهی در ایران و سایر کشورها سراغ ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، مدیر دانشکده اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه سینرژی روسیه با اشاره به اینکه فعالیت بسیاری از موسسات آموزش عالی دنیا را از نزدیک مشاهده و نمونه ای شبیه دانشگاه آزاد اسلامی با این وسعت و پراکندگی جغرافیایی که بتواند رابطه علم و فناوری را ترکیب کرده و به چنین پشرفتهای چشمگیری دست یابد مشاهده نکرده ام.
گریگوری آفتوف با اشاره به برگزاری موفق همایش های کارآفرینی در کشورهای مختلف دنیا به برگزاری این همایش در ایران اشاره و آن را موقعیت بسیار مناسبی برای آشنایی متقابل کارآفرینان و تجار روسیه و ایران به فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در دو کشور دانست.
حسین حبیب زاده سرپرست خبرگزاری ایسکانیوز در این دیدار با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای گسترش همه جانبه روابط علمی و اقتصادی بین دو کشور وجود دارد گفت: ایجاد مناطق آزاد در سواحل دریای خزر از جمله بسترهای با ظرفیتی است مکه می تواند در بخش های مختلف کشتیرانی، نفت و گاز و پرورش ماهیان خاویاری ایجاد کارآفرینی و سرمایه گذاری های مشترک کند.
حبیب زاده از واحدهای بین الملل دانشگاه آزاد به عنوان پتانسیل ویژه برای برقراری روابط مشترک علمی و شرکت های دانش بنیان با دانشگاه سینرژی روسیه نام برد و اظهار امیدواری کرد: همایش کارآفرینی که با مشارکت دانشگاه آزاد و با حضور کارآفرینان مطرح دنیا در تهران برگزار خواهد شد نقطه عطفی برای تعامل و آشنایی تجار و کارآفرینان روسی با فعالیت های اقتصادی و همچنین محصولات شرکت های دانش بنیان ایرانی شود.
در پایان این بازدید تندیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه لوح یادبود از سوی مدیر مسئول و هیات تحریریه خبرگزاری ایسکانیوز به دکتر گریگوری آفتف مدیر دانشکده اقتصادو کارآفرینی دانشگاه سینرژی روسیه اهداء شد.

205/200

کد خبر: 716806

وب گردی

وب گردی