تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 96  تا شنبه آینده

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال 96 تا آخر وقت روز شنبه 11 دی ماه تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین توکلی روز سه شنبه در خصوص تمدید ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور از روز چهارشنبه اول دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا روز شنبه 11 دی ماه پایان می یابد.

توکلی ادامه داد: به داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام در این آزمون اقدام نکرده اند، توصیه می شود در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های منتشره در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی آزمون اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تمامی داوطلبانی که در این آزمون و از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد نیز تلقی می شوند.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند نیز ضرورت دارد تا 11دی ماه در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند و هزینه ثبت نامی آنها در دانشگاه آزاد باز گردانده خواهد شد.

204/200

کد خبر: 716829

وب گردی

وب گردی