هشتمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی برگزار شد

برگزاری هشتمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی با حضور معاون اداری مالی سما هشتمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی با حضور سید محمد ابریشمی نیا معاون اداری مالی سما و سایر اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد ابریشمی نیا فضای همکاری معلمان و کارکنان سما بجنورد را فضایی آکنده از صمیمیت، یکدلی و یکرنگی ارزیابی کرد و ضمن ابراز خرسندی گفت: در مدارس سما بجنورد شاهد فضایی آکنده از صمیمیت، همکاری و هماهنگی تمامی کارکنان، همکاران و مسئولان مدارس بودم که قطعا ایجاد چنینی فضای با نشاط و با انرژی می تواند بستر مناسبی را برای رشد و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان ایجاد کند و همین امر سبب پیشرفت و ترقی آموزش، پرورش و تربیت نسل آینده خواهد شد.

ابریشمی نیا پست های سازمانی و مسئولیت های واگذار شده به افراد را از جمله نعمات الهی برشمرد و گفت: جای بسی خوشحالی است و خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در مدارس سما را به من ارزانی کرد، و امیدوارم زمینه خدمت رسانی به این نسل که آینده پیشرفت و ترقی کشور در دست آنان است بیش از پیش فراهم شود.

حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی اظهار کرد: مدارس سما در میان مدارس غیردولتی جز مدارس مرجع می باشد و چنانچه در شهرستانی بخواهیم مدارس غیر دولتی را به عنوان شاخص بسنجیم مدارس سما به عنوان ملاک ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: استان خراسان شمالی دارای 8 شهرستان و 9 منطقه آموزشی است و تاسیس مدارس غیردولتی سما در شهرستان هایی همچون اسفراین و فاروج برای سیستم آموزشی قطعا مفید خواهد بود و بازگشایی این گونه مدارس هم باری را از دوش آموزش و پرورش بر می دارد و هم امید و آرامش را برای خانواده ها به لحاظ آموزشی و تربیتی به همراه دارد.

حاتمی خاطرنشان کرد: در شهر بجنورد 40 هزار دانش آموز، در شیروان 30 هزار و در اسفراین 20 هزار و در آشخانه نزدیک به 20 هزار دانش آموز در حال تحصیل می باشند. که جمیت دانش آموزی ما حدودا 160 هزار نفر می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود حق به جانب معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما با ارائه گزارش تحلیلی از مدارس سما استان خراسان شمالی، خواستار اتخاذ تدابیر لازم از سوی اعضای شورا برای رفع مشکلات و آموزشی مدارس شد.

هشتمین جلسه با هدف اتخاذ تدابیر لازم در راستای حل مشکلات مدارس با حضور سیدمحمد ابریشمی نیا معاون اداری مالی سازمان سما، دکتر محمدرضا باروند پور مدیرکل منابع انسانی سازمان سما، دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما خراسان شمالی و سایر اعضای شورا برگزار شد در این جلسه، پس از طرح مسائل مدارس اعضاء شورا به بررسی مشکلات پرداختند و تصمیماتی اتخاذ شد.

شایان ذکر است قبل از برگزاری جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما، محمد ابریشمی نیا معاون اداری مالی سازمان سما از دستاوردهای علمی، پژوهشی و هنری دانش آموزان و نیز از مقاطع و پایه های تحصیلی مدارس دخترانه و پسرانه بازدید به عمل آورد.

205/200

کد خبر: 716830

وب گردی

وب گردی