تولید تجهیزات پزشکی 50 درصد ارزانتر از مشابه خارجی /دانشگاه آزاد اسلامی آنچه که در توانش بودرا  از ما دریغ نکرد

رییس هیئت مدیره شرکت تولید تجهیزات پزشکی گفت :پمپ های تولیدی ما با قیمت حدود 4000 تومان عرضه می شود،در حالی که مشابه خارجی آن حدود 8000 تومان در بازار به فروش می رسد ،به عبارتی بر روی هر پمپ به اندازه 50 درصد صرفه جویی داشته ایم .

ایوب جعفری رییس هیئت مدیره شرکت تولید تجهیزات پزشکی در گفتگوی اختصاصی با ایسکانیوز گفت : ما کارمان را 2 سال پیش با تولید تجهیزات آزمایشگاهی آغاز کردیم .

وی افزود : ما در مرکز رشد مستقر بوده و هنوز در صد سهامی واگذار نکرده ایم چراکه سرمایه گذاران خودمان برای شرکتمان کفایت می کرد و اکنون سهامی نداریم اما قرار است در آینده 15 درصد سهام خود را به دانشگاه واگذار کنیم.

وی با اشاره به تولیدات شرکت دانش بنیانشان افزود :بیشتر تولیدات ما کیت های تشخیص پزشکی مانند کیت هایی که در آندوسکوپی استفاده می شود است که تعدادی پمپ های ری استاتیک مصرفی در امور است.

رییس هیئت مدیره شرکت تولید تجهیزات پزشکی در جواب این سوال که چقدر نوآوری داشته اید اذعان داشت : پمپ های ری استاتیک ایرانی به عنوان اولین پمپ های تولید داخل با ظرافت قابل توجه در کشور بوده است . در تولید کیت ها نیز تکنیک مورد استفاده مان ،تکنیکی است که در معاونت ریاست جمهوری، دانش بنیان بودمان به واسطه آن صورت گرفت .

وی با اشاره به جلوگیری از خروج ارز به وسیله تولید داخل خاطرنشان کرد : پمپ های تولیدی ما با قیمت حدود 4000 تومان عرضه می شود این در حالی است که مشابه خارجی آن حدود 8000 تومان در بازار به فروش می رسد ،به عبارتی بر روی هر پمپ به اندازه 50 درصد صرفه جویی داشته ایم علاوه بر آن از خروج ارز نیز جلوگیری به عمل آورده ایم و تا کنون چیزی در حدود 400 میلیون تومان فروش داشته ایم.

جعفری با اشاره به استفاده از این محصولات در دانشگاه ها تصریح کرد :ما تاکنون از تولیداتمان به چند آزمایشگاه شیمی در دانشگاه امیرکبیر و پژوهشگاه مواد و چند شرکت دیگر فروخته ایم.

وی در پایان به کمک های دانشگاه آزاد به شرکت دانش بنیانشان اشاره کرد و گفت : با وجود محدودیت های امکاناتی این دانشگاه ،اما آنچه که در توانش بود را از ما دریغ نکرد،از وسایل تولید و آزمایشگاهی گرفته تا اختصاص جا و مکان برای شروع کار،همه جوره حامی ما بود.

402/101

کد خبر: 716867

وب گردی

وب گردی