از پژوهشگران برتر واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تقدیر شد/ راه اندازی آزمایشگاه مرجع دردانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

طی مراسمی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ، مدیران کل حوزه پژوهش سازمان مرکزی دانشگاه، سرپرست دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از روسا، معاونان پژوهشی و اعضای هیات علمی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از پژوهشگران برتر واحد های دانشگاهی استان گیلان در واحد لاهیجان تقدیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم سهراب کردرستمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و رئیس شورای پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت فرارسیدن روز 8 دی ، نشان بصیرت و بیداری مردم گیلان ، گزارش مبسوطی از روند فعالیت های پژوهشی در استان گیلان را ارائه داد.

وی گفت: یکی از کارهای بسیار مهمی که در دوره مدیریت جدید دانشگاه با هماهنگی حوزه پژوهش و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه و پشتیبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان انجام شد افتتاح دو مرکز رشد در شهر رشت و سه مرکز رشد در واحد لاهیجان بود که جا دارد ضمن تشکر از همدلی و همراهی معاونین پژوهشی واحد های دانشگاهی استان گیلان در به نتیجه رساندن این مهم، از مسئولین دانشگاه تقدیر کرد.

دکتر کردرستمی تعداد مجلات تخصصی مجوز دار دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را 9 عدد خواند و خاطر نشان کرد: از این تعداد مجلات، تعداد 6 مجله به عنوان مجلات علمی پژوهشی وزارتین و تعداد 3 مجله علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

رئیس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ازراه اندازی آزمایشگاه مرجع در استان گیلان خبر داد و افزود: ارزیابی ما از ساها در استان گیلان نشان دهنده موفقیت آن بوده و تاکنون مجموعه آزمایشگاههای دانشگاه آزاد اسلامی مجموعا تا 261 خدمت را ارائه خواهند داد و واحد های دانشگاهی استان گیلان با کمک هم اقدام به راه اندازی آزمایشگاهی مرجع در آینده ای نزدیک خواهند کرد.

دکتر کردرستمی تصریح کرد: معاونین و روسای ادارات پژوهش و فناوری باید با کمک به یکدیگر بتوانند هدف گذاری پیش بینی شده را برای استان محقق کنند و کمافی السابق نام دانشگاه آزاد اسلامی مانند نگینی در شمال کشور بدرخشد.

در ادامه معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران کل حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه پرسش و پاسخ که با حضور اعضای هیأت علمی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزار شده بود حضور یافته و به پرسش های مطرح شده پاسخ گفتند.

در پایان از نفرات برگزیده پزوهشی واحد ها و مراکز آموزشی استان گیلان تقدیر شد.

اسامی برگزیدگان:

- نیما شکوری ماسوله رودبار

- علی هوشمند آئینی رودبار

- فرشاد ثامنی کیوانی رودسر و املش

- احمد رضایی جوردهی لشت نشاء و زیباکنار

- ابوالفضل درویزه بندر انزلی

- فروغ رودگر نژاد بندر انزلی

- بدری عباسی بندر انزلی

- اصغر تابعی آستارا

- رفعت شهماری آستارا

- مسعود جعفری آستارا

- حمید رضا خشنود هاشمی لنگرود

- سعید روحی لنگرود

- سید مصطفی صادقی لاهیجان

- جواد رضاپور لاهیجان

- محمد فائزی قاسمی لاهیجان

- زهرا حجتی رشت

- محمد نیک پسند رشت

- بهزاد کاویانی رشت

- روزبه مولایی پژوهشگر برگزیده واحد در بخش دانشجویی

- علیرضا صیداوی مدیر مسئول مجله Ijas

200

کد خبر: 716881

وب گردی

وب گردی