مراسم مولودی خوانی و تجلیل از پژوهشگران برتر واحد بوکان برگزار شد

مراسم مولودی خوانی به مناسبت ماه مولود و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور خانواده کارکنان و اعضای هیات علمی در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، یدالله رشید معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن تبریک این روز به حاظرین، همگان را به وحدت، همدلی و همزبانی در جامعه اسلامی فراخواند.

وی افزود: ماه مولود به عنوان ماه میلاد حضرت محمد (ص) در بین مسلمانان مملو از شور و شادمانی است و در اقصی نقاط کشور مراسم و جشن‌های مولودی خوانی برگزار می‌شود که با رسوم مختلفی در مساجد، تکایا و سطح منازل برگزار و در آن به ذکر سجایا و خصوصیات زندگانی پیامبر نور و رحمت پرداخته می‌شود.

رشیدی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین آیین های می تواند در نهادینه شدن فرهنگ قرآنی و آموزه های دینی و پیروی از سیره و روش زندگی انبیاء در بین اقشار مختلف جامعه و بویژه کارکنان، اساتید و دانشجویان بسیار مفید و موثر باشد و همچنین باعث ایجاد اتحاد و همبستگی بین مذاهب مختلف خواهد شد.

در ادامه گروه مولودی خوانی"قادری" نیز به اجرای برنامه های مولودی خوانی و دف نوازی پرداختند همچنین پخش شیرینی و چند برنامه دیگر فرهنگی از برنامه های این مراسم بود. در پایان مراسم کلیپی از فعالیتهای پژوهشی دانشگاه پخش شد و از پژوهشگران برتر دانشگاه تجلیل شد.

205/200

کد خبر: 716903

وب گردی

وب گردی