حسین زاده: تلاش اصلاح طلبان در انتخابات آینده رسیدن به کاندیدای واحد است

یک عضو شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان این شورا را به بهترین جا برای تصمیم گیری در مورد سیاست‌های انتخاباتی اصلاح طلبان دانست و گفت که اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال همصدایی و رسیدن به کاندیدای واحد هستند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم حسین زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: چارچوب و ساختار نظرات فراکسیون از شورای عالی اصلاح طلبان بیرون می آید. در حال حاضر هم فراکسیون پنج نماینده در شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان دارد و قطعا چه آقای روحانی و چه هر کس دیگری در فضای کاملا تک کاندیدایی حضور پیدا خواهد کرد و تمام تلاش ما این است که از تشتت و چند دستگی جلوگیری شود و هم افزایی به وجود آید.

وی افزود: ما خودمان را جزیره جدایی نمی دانیم که به خواهیم جداگانه تصمیم بگیریم بلکه سعی می کنیم یک تصمیم جمعی اتخاذ کنیم. تصمیمات فراکسیونی ما مختص داخل مجلس است اما تصمیمات کلی در فضای جمعی و کلی‌تر اتخاذ خواهد شد.

نائب رئیس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه میز تصمیم گیری شورای عالی اصلاح طلبان بهترین جا برای تصمیم گیری درباره رویکرد اصلاح طلبان به انتخابات ریاست جمهوری است ادامه داد: همین حالا در شورای عالی اصلاح طلبان کمیته های مختلف شکل گرفته اند و در حال سیاست گذاری و تعریف راهبردها هستند اما واقعا هنوز به گزینه‌ها نرسیده‌ایم. نهایتا چه آقای روحانی چه هر کسی مطرح باشد ما قطعا به دنبال تک کاندیدایی، هم نوایی و هم صدایی پیش خواهیم رفت.

حسین زاده درباره عملکرد دولت یازدهم نیز خاطر نشان کرد: سنجش دولت‌ها کاملا نسبی است و نمی‌شود به صورت مطلق نظر داد که عملکرد دولت آقای روحانی به طور مطلق خوب بوده است. دولت در بخشی از حوزه ها عملکرد خوبی داشته مثلا در حوزه سیاست خارجی نمی توان عملکرد دولت را نادیده گرفت اما در بخشی از زمینه ها هم دولت نتوانسته به اهداف خودش برسد که این علل و عوامل مختلفی دارد. من به طور نسبی عملکرد دولت آقای روحانی را مطلوب ارزیابی می کنم اما نمی توان هنوز گفت که از همین حالا به صورت پیش فرض گزینه ما مشخص است بلکه در هفته های آتی وضعیت روشن‌تر خواهد شد.

نائب رئیس فراکیسیون امید با بیان اینکه دولت روحانی در صورت انتخاب مجدد در دوره آینده باید تیم هم صداتر، منسجم‌تر و کارکردی‌تری را تعیین کند، در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: به هر حال موضوعی مثل برجام در آغاز راه است یا منشور حقوق شهروندی فعلا تازه مطرح شده اما آن چه برای مردم مهم است عملیاتی شدن آن است یا موضوع تورم از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود و دولت باید برنامه اجرایی برای آن داشته باشد. لذا اگر دولت فرصت خدمت برای چهار سال آینده از سوی مردم پیدا کند باید برنامه و تیم منسجم‌تری داشته باشد.

300/302

کد خبر: 716917

وب گردی

وب گردی