«بی سایه» به جشنواره فیلم فجر ارائه شد

نسخه نهایی فیلم «بی‌سایه» به کارگردانی ابوالفضل صفاری برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دفتر جشنواره ارائه شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، «بی‌سایه» عنوان تازه‌ترین فیلم ابوالفضل صفاری در مقام کارگردان است که فیلمبرداری آن بهمن ماه سال گذشته در شهر یزد انجام شد.

مراحل فنی این فیلم در طول یکسال گذشته سپری شد و در موعد مقرر نسخه کاملی از این فیلم در اختیار هیات‌انتخاب این دوره از جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است.

سجاد افشاریان و ابوالفضل صفاری به طور مشترک فیلم‌نامه این فیلم را نوشتند و فیلم «بی‌سایه» اولین همکاری مشترک این دو نفر بوده است.

روشنک گرامی به عنوان بازیگر نقش اصلی زن در این فیلم حضور دارد و پژمان بازغی و نادر فلاح بازیگران اصلی این فیلم هستند.

تازه‌ترین ساخته ابوالفضل صفاری یک فیلم جاده‌ای و اکثر لوکیشین‌های این فیلم در خارج از شهر فیلمبرداری شده است.

طبق تصمیم این کارگردان و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است که نخستین اکران این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد و بعد از آن درباره حضور جهانی آن و اکران در جشنواره‌های خارجی برنامه‌ریزی‌های صورت بگیرد.

نادر فلاح، روشنک گرامی،امیررضا وزیری،منظر لشگری‌‍‌پور،خسرو بامداد،سامان صفاری،مسعود مهرگان،مهرزاد مهرکیش،حسین رشیدقامت،محمدرضا دقیردانی،سیدضیا مدیر طاهری،مرتضی نسیم سبحان،محمد جباری،میترا شیرکوند،ملیحه خوشنام،سپیده سروری،آرزو شراقی و پژمان بازغی بازیگران اصلی این فیلم هستند.
501500

کد خبر: 716946

وب گردی

وب گردی