مذاکرات مخفیانه استقلال با 3 دروازه بان برای جانشینی رحمتی

استقلالی های وارد یک پروژه مخفیانه برای جذب دروازه بان شده اند تا در صورت جدایی کاپیتان دچار سردرگمی نشوند.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به اختلافات اخیر سید مهدی رحمتی با کادر فنی تیم استقلال تهران که به نیمکت نشینی این بازیکن باتجربه در بازی با سپاهان منجر شد، شایعاتی مبنی بر جدایی سید از جمع آبی ها نیز به گوش می رسد که البته این مساله به تایید هیچ کدام از طرفین ماجرا درنیامده است.

در آن سو استقلالی ها وارد یک پروژه مخفیانه شده اند و طی آن قصد دارند محکم کاری کرده و در صورت وقوع هر گونه اتفاق غیر منتظره در نیم فصل دوم غافلگیر نشوند. بنابراین استقلالی ها به دنبال مذاکره با گزینه های دروازه بانی هستند.

* شیخ ویسی

بعد از رسانه ای شدن اختلافات رحمتی و علیرضا منصوریان حالا بحث حضور وحید شیخ ویسی در جمع آبی پوشان مطرح شده است، شایعه ای که در صورتی که واقعیت داشته باشد می تواند یکی از عجیب ترین تصمیم های سرمربی استقلال باشد.

شیخ ویسی در زمانی که در نفت تهران بازی می کرد، نیمکت نشین علیرضا بیرانوند بود و امسال هم با حضور در استقلال خوزستان با 19 گل خورده یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ را به تیمش اختصاص داده است و طبیعی است که اگر منصوریان بخواهد با او جای رحمتی را پر کند، تصمیم عجیبی گرفته است.

در بین تیم هایی که در لیگ برتر بازی می کنند تنها سیاه جامگان، ماشین سازی و صبا هستند که آمار ضعیف تری در خط دفاع نسبت به استقلال خوزستان دارند و باید دید آیا واقعا منصوریان قصد دارد شیخ ویسی را نیمکت نشین کند یا نه.

* فروزان

یکی دیگر از نفرات مدنظر استقلال محسن فروزان است. با توجه به آزاد بودن این دروازه بان و این که او سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود، بحث پیوستن این دروازه بان به استقلال مطرح شده و شرایط نیز برای بازگشت او به استقلال محیاتر شده است.

* فرناندز

مسئولان باشگاه استقلال همچنین با مانوئل فرناندز، دروازه بان اسپانیایی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مذاکرات مخفیانه ای را انجام داده اند و از او خواسته اند تا برای حضور در این تیم در نیم فصل دوم شرایط خود را اعلام نماید.

601/101

کد خبر: 716967

وب گردی

وب گردی