کلوپ: شایسته پیروزی برابر  استوک سیتی بودیم

سرمربی لیورپول پس از پیروزی 4-1 تیمش مقابل استوک سیتی گفت: از نمایش بازیکنانم به ویژه دنیل استوریج و روبرتو فیرمینو خیلی راضی هستم.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار ابتدا تیم میهمان با گل جاناتان والترز پیش افتاد اما گل های آدام لالانا، روبرتو فیرمینو، دنیل استوریج و جیانلی ایمبولا (گل به خودی)، یک پیروزی پرگل را برای قرمزها رقم زد.

کلوپ به خبرنگاران گفت:" استوریج بی نقص بود. ما با کیفیت مان دو گل اول را زدیم که هر دو مهم بود. گل سوم فوق العاده بود و دنیل هم روی گل چهارم عالی کار کرد. دیدن بازگشت او و آمادگی اش خیلی خوب است. ما سادیو مانه را در زمان جام ملت های آفریقا در اختیار نخواهیم داشت؛ بنابراین بازگشت دنیل خیلی مهم است. گل او خیلی فوق العاده بود؛ او غریزه فوق العاده ای دارد. این چیزها را نمی توان یاد داد."

او همچنین در مورد فیرمینو که به تازگی به دلیل رانندگی در حالت مستی دستگیر شده بود هم گفت:" فیرمینو واقعا خوب کار کرد و شایسته گلی که زد، بود. نمی توانم در مورد مسائل خارج زمین او صحبت کنم اما او در هفته های اخیر، در زمین لحظات دشواری داشت.

هرچند او همیشه بازیکن مهمی برای ما بود. او به سختی تلاش می کند و همیشه زمان های درخشانی دارد.این گل فوق العاده ای بود؛ واقعا شوتش از آن نقطه غافلگیر کننده بود.

دیدار واقعا دشواری بود اما در پایان به نتیجه خوبی رسیدیم. اینکه پیتر کراوچ در ترکیب اصلی بود، نشان می داد که آنها چطور می خواهند بازی کنند. ما می توانستیم در دفاع بهتر کار کنیم. دفاع کردن روی توپ های بلند دشوار است؛ بنابراین کار سخت بود.

باید روی گل استوک بهتر کار می کردیم. مانه آنجا بود تا توپ دوم را جمع کند اما ارسال و ضربه سر خیلی خوب بود. نباید اجازه می دادیم ارسال انجام شود اما برای لحظه ای غفلت کردیم. اما استوک نتوانست به روندش در نیمه دوم ادامه بدهد زیرا بازی پرفشاری برای آنها بود."

لیورپول با این پیروزی، بار دیگر اختلاف با چلسی را به 6 امتیاز کاهش داد. شاگردان کلوپ باید در دیدار بعدی میزبان منچسترسیتی باشند.

602/101

کد خبر: 716969

وب گردی

وب گردی