جوانپور : حمایت از شرکت های دانش بنیان درسطح استان ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، سیاست های دولت یازدهم و تقویت اقتصاد داخلی، حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: حمایت مسئولان از تولید شرکت های داخلی در مسیر توسعه اقتصاد مقاومتی است و این نوع حمایت ها باعث تقویت شرکت های دانش بنیان خواهد شد.

وی اظهار کرد: نباید حمایت از اقتصاد مقاومتی شعاری باشد و در عمل نه تنها مدیران دولتی، بلکه با فرهنگ سازی مناسب، باید مردم نیز از این الگوی اقتصادی حمایت کرده و در راستای تقویت آن حرکت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تاکید کرد: بستر سازی برای افراد نخبه و دانشگاهی در شرکت ها و محیط های دانش بنیان که به توان داخلی تکیه دارد، سبب خواهد شد تا چرخه اقتصاد در این شرکت ها به خوبی چرخیده و مشکلات اقتصادی کشور را با ایجاد اشتغال حل و فصل کنند.

جوانپور ابراز کرد: همه باید در این حوزه احساس مسئولیت کرده و با خرید نکردن کالای قاچاق به عنوان یک امر ضد ارزشی، به اقتصاد داخلی کمک کنیم.

گفتنی است، در این بازدید معاون اجرایی استاندار نیز حضور داشته و از مراحل تولید این کارخانه بازدید به عمل آمده و رایزنی های در راستای ارتباط بین صنعت و دانشگاه انجام گرفت.

205/200

کد خبر: 716976

وب گردی

وب گردی