سه ستاره استقلال به دنبال رضایت نامه

سه بازیکن کلیدی منصوریان در نیم فصل اول که از شرایط این تیم ناراضی هستند تصمیم به جدایی دارند.

به گزارش ایسکانیوز، در حالیکه این روزها همه ی اخبار باشگاه استقلال حول درگیری رحمتی و منصوریان خلاصه می شود و سرنوشت این دو در آینده باشگاه استقلال در کنار لیست ورود و خروج این تیم بخش اصلی حواشی این باشگاه را تشکیل داده، شنیده ها از این باشگاه حاکی از این است که استقلال با یک مشکل بزرگ دیگر دست و پنجه نرم می کند.

پیش از این از نارضایتی بازیکنان استقلال از تمرینات منصوریان و کادرفنی این تیم نوشته بود که در نهایت این موضوع منجر به درگیری رحمتی با کادرفنی استقلال شد. حالا اما شنیده ها حاکی از این است که سه ستاره اصلی این تیم در نیم فصل اول که ستون های آبی ها به شمار می روند، می خواهند در نیم فصل جدا شوند.

کاوه رضایی که با 5 گل بهترین گلزن استقلال است و جابر انصاری که بعد از رضایی در رده دوم بهترین گلزنان آبی ها قرار دارد، در کنار امید ابراهیمی سه بازیکنی هستند که به دنبال جدایی از این باشگاه هستند. رضایی در قراردادش بندی برای جدایی در نیم فصل دارد و جابر انصاری نیز شرایطی مشابه این بازیکن دارد و با وجود یک پیشنهاد خوب خارجی که این روزها در دست دارد، کار سختی برای جدایی ندارد. امید ابراهیمی اما برای جدایی از استقلال با مسئولین این تیم جلسه برگزار کرده و جدایی او مشروط به اجازه منصوریان است. باید منتظر ماند و دید که آیا این سه بازیکن کلیدی رختکن آبی ها را ترک خواهند کرد یا خیر.

601

کد خبر: 716982

وب گردی

وب گردی