دانشجویان واحد علوم دارویی از شرکت زیست دارو دانش بازدید کردند

دانشجویان کارشناسی ارشد گروه بیوتکنولوژی واحد علوم دارویی از یکی از شرکت های فعال در زمینه داروسازی با هدف برقراری ارتباط با صنعت داروسازی بازدید کردند .

به گزارش ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان گروه بیوتکنولوژی میکروبی در مقطع کارشناسی ارشد در تاریخ 7 دی ماه از یک شرکت فعال در زمینه تولید پروتئین های نوترکیب بازدید کردند.

این بازدید مرتبط با دروس بیوتکنولوژی دارویی و تخمیر بوده است . هدی جهاندار و سعید اکبرزاده اساتید دروس مذکور در این بازدید دانشجویان را همراهی کردند .

در این بازدید دانشجویان با همراهی و ارائه توضیحات مسئول فنی و مدیر تولید شرکت در راستای نحوه ایجاد و حفظ بانک های میکروبی تولید کننده API ، فرآیند تکثیر Master cell و تهیه Working cell ، افزایش مقیاس در مرحله تخمیر، برداشت، تکثیر سلولی و تخمیر، تخلیص API با استفاده از روش Refoldind و روش های متعدد کروماتوگرافی، استریلیزاسیون نهایی و فرمولاسیون وFilling محصول نهایی، اصول کنترل کیفیت(QC) مواد اولیه ،حدواسط و محصول نهایی، اصول تضمین کیفیت(QA) در تولید پروتئین های نوترکیب از بخش های تخمیر، تخلیص API ، فرمولاسیون و بسته بندی دیدن کردند.

لازم به ذکر است، یکی از محصولات این شرکت زیفرون بوده که در بازار دارویی ایران موجود است و تعدادی محصول جدید در مرحله تحقیق و توسعه در آینده نه چندان دور وارد بازار خواهند شد .

205/200

کد خبر: 716987

وب گردی

وب گردی