حجت الاسلام  آل هاشم: نیروهای مسلح باید به مسائل سیاسی کشور آگاه باشند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گردهمایی سیاسی فرماندهان ارتش منطقه اصفهان که به مناسبت نهم دی (روز بصیرت و میثاق با ولایت) برگزار شد، گفت: کارکنان نیروهای مسلح باید افرادی با بصیرت، آگاه و روشن نسبت به مسائل سیاسی کشور باشند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: معنای بصیرت این است که انسان از دیروز، امروز و فردا مطلع و آگاه باشد.
وی ادامه داد: بصیرت همچنین به مثابه شناخت لحظه ها و موقعیت های مهم است و حماسه نهم دی نیز تجلی این بصیرت و یکی از روزهای به یادماندنی انقلاب به شمار می رود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت عدم فراموشی فتنه سال 88 و نیز حماسه نهم دی ماه افزود: هجمه به اعتقادات و ارزش های مردم در عاشورای حسینی مطلب کوچکی نبود که بتوان آن را به فراموشی سپرد.
حجت الاسلام آل هاشم به زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام مانند شورای نگهبان بعنوان یکی دیگر از کارهای خلاف قانون فتنه گران اشاره کرد و افزود: سران فتنه با این حرکت خود کل نظام را زیر سوال برده و بهانه های زیادی را بدست دشمنان ایران اسلامی دادند تا هجمه بیشتری را به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین گفت: ادعای تقلب در انتخابات حتی پیش از بیان نتایج آن نیز از دیگر مواردی بود که فتنه جویان سال 88 به آن دست زدند و طعم شیرین انتخابات پرشور مردم در دوره دهم ریاست جمهوری را به کام ملت تلخ نمودند و هزینه سنگینی را به نظام تحمیل کردند.
ساختار شکنی و زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه از دیگر مواردی بود که رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از آنها به آن بعنوان کار خطای دیگر سران فتنه نام برد و افزود: زیر بردن اصل ولایت فقیه به معنای ضدیت با جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و این گناهی نابخشودنی است که هیچگاه از یاد و ذهن ملت ایران اسلامی نخواهد رفت.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین به امیدواری دشمنان به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از تبعات فتنه سال 88 در کنار تبعات سنگین دیگری که برای نظام داشت اشاره کرد و گفت: پیش از فتنه سال 1388 نوع رفتار و گفتار دشمنان با ایران متفاوت از بعد از فتنه شد و آنها بعد از فتنه، مُطالبات بسیار زیادی را از ایران درخواست کردند که تحریم سنگین و همه جانبه بخشی از آن بود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین به تدابیر رهبر معظم انقلاب و نقش ایشان در خنثی سازی تلاش های فتنه گران اشاره کرد و افزود: معظم له با تدابیر حکیمانه شان و ایستادگی در مقابل فتنه گران، ایران اسلامی را از یکی از سخت ترین پیچ های تاریخی به سلامت عبور داده و برگ زرین دیگری را به تاریخ این نظام و مملکت افزودند.
حجت الاسلام آل هاشم در پایان پیوند ناگسستنی مردم با مسئولین را یکی دیگر از نتایج بابرکت حماسه نهم دی برشمرد و گفت: بعد از این حماسه بود که نوع نگاه جهان بویژه آنهایی که فکر می کردند می توانند با انفکاک بین ملت و مسئولین به خواسته های خود برسند، تغییر کرد و به عمق، ریشه و خواستگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پی بردند.

302/300

کد خبر: 717111

وب گردی

وب گردی