حضور دانشجویان استقبال از نمایشگاه عفاف و حجاب را افزایش داد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد خسروشاه گفت: استفاده از خود دانشجویان برای برگزاری این نمایشگاه باعث شد با استقبال فوق العاده ای مواجه شویم.

محمدرضا اسدزاده،معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خسروشاه در گفت و گو با ایسکانیوز به فعالیت این واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: ما نمایشگاهی در خصوص عفاف و حجاب برگزار کردیم و با آموزش و پرورش هم صحبت کردیم که بچه ها را برای بازدید از این نمایشگاه و همچنین خود دانشگاه دعوت کنند.

معاون فرهنگی خسروشاه با اشاره به استقبال خوبی که از این جشنواره صورت گرفت بیان کرد: با توجه به اینکه اولین دوره ی برگزاری این نمایشگاه را داشتیم، فکر نمی کردیم چنین استقبالی از آن صورت بگیرد و فکر می کنم این استقبال به جهت استفاده از خود دانشجویان در روند برگزاری نمایشگاه بود. شاید اگر این نمایشگاه از سوی پرسنل انجام می گرفت، شاهد چنین استقبالی نبودیم.

او ادامه داد: در حوزه ی فرهنگی این واحد تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته است و هم اکنون روی خبرنامه دانشگاهی کار می کنیم. این یک خبرنامه ی دانشجویی است که توسط گروه های متفاوت دانشجویی مطالب آن جمع آوری می شود و سرانجام در شورای فرهنگی مورد بررسی قرار می گیرد.

این معاون فرهنگی در رابطه با دیگر فعالیت های این واحد دانشگاهی اضافه کرد: ما در نمایشگاه بین المللی کتاب هم که در تبریز برگزار شد شرکت کردیم و کارهایی را که از سوی دانشگاه منتشر شده بود را به نمایش گذاشتیم.

اسدزاده همچنین در رابطه با شعارهایی درباره اقامه نماز گفت: ما در این خصوص کارهایی انجام دادیم و کتابهایی با موضوع نماز و اذان در اختیار دانشجویان می گذاریم. یک سری کارهای دیگر هم انجام شده است ماند احادیثی که از لحاظ فکری دانشجویان را برای اقامه ی نماز تشویق کند و همچنین بر آنان اثرگذار باشد.

وی با اشاره به فعالیت کانون ها اظهار کرد: پیش از اینکه آقای دکتر علوی ریاست دانشگاه را قبول کنند کانون های فرهنگی نداشتیم اما پس از انتصاب ایشان، فعالیت هایی در خصوص کانون ها و انجمن های علمی صورت گرفته است. ما هم اکنون اتاقی را به عنوان اتاق مشاوره تعبیه کردیم که در آن از اساتید دانشگاه برای مشاوره های تحصیلی، ازدواج و... استفاده می کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه خسروشاه در پایان سخنان خود گفت: هم اکنون یک مکان خاص را برای انجمن علمی و فرهنگی دانشجویان در نظر گرفتیم و کارها را در این مکان پیگیری می کنیم.

502500

کد خبر: 717161

وب گردی

وب گردی