برگزاری شورای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شهرستان مرودشت

به مناسبت سالروز حماسه 9 دی نشست صمیمی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان مرودشت با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه سروان داریوش فرجامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) ادارات این شهرستان ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با گرامیداشت حماسه 9 دی، مطالبی را پیرامون این روز بیان داشت و افزود: در 9 دی مردم نشان دادند پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستادند.

حجت محمدی مسئول شورای اندیشه و همفکری حوزه مقاومت امام خمینی (ره) ناحیه مقاومت سپاه مرودشت در این نشست طی سخنانی گفت: مردم ما در 9 دی ثابت کردند که به هیچ وجه حاضر نمی‎شوند که از آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبری خود دست بکشند و تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

در پایان از برندگان مسابقه کتبی امر به معروف و نهی از منکر به قید قرعه قدر دانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

محمدکشاورز فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، پایگاه مقاومت امام رضا (ع) افزود: این پایگاه یکی از پرتعدادترین پایگاههای مقاومت بسیج اداری شهرستان مرودشت است که دارای تعداد 177 نفر عضو فعال و 30 نفر عضو عادی است که در شرف تغییر و ضعیت میباشند و همواره در کلیه مراسم ها و برنامه ها همگام با سایر اقشار ولایتمدار و انقلابی حضوری فعال و مستمر دارند.

205/200

کد خبر: 717170

وب گردی

وب گردی