امداد رسانی به 1496 نفر از هموطنان متاثر از برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات  از امداد رسانی به 1496 نفر از هموطنان در اثر برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی سلیمی به تشریح عملیات سیل و آبگرفتگی طی ٤٨ ساعت گذشته پرداخت و به ایسکانیوز گفت: ٧ استان کشور شامل اصفهان، تهران، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان، سمنان، لرستان و مرکزی تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بودند.

وی ادامه داد: ماموران سازمان امداد و نجات در 21 تیم (66 نفر) در ١٧محور مستقر شده و به هموطنان در استان های مذکور خدمات امدادی ارائه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: امدادگران به 468 نفر از هموطنان امداد رسانی کردند همچنین 47 نفر اسکان ضروری داده شدند و یک نفر به مراکز درمانی منتقل شد. همچنین امدادگران به 2 نفر از هموطنان خدمات سرپایی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: ماموران سازمان امداد و نجات طی این عملیات ها موفق به تخلیه آب از 58 واحد مسکونی شدندهمچنین امداد رسانی در شوش و الیگودرز ادامه دارد.

سلیمی همچنین به تشریح عملیات برف و کولاک طی ٤٨ ساعت گذشته پرداخت و گفت: ٧ استان کشور شامل آذربایجان شرقی، البرز، خراسان شمالی، زنجان،سمنان، قزوین و لرستان متاثر از برف و کولاک بودند.

وی افزود: امدادگران در 17 محور از استان های مذکور مستقر شده و طی عملیات های مختلف 212 خودرو که در برف گرفتار شده بودند را رهاسازی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات تاکید کرد: ماموران سازمان امداد و نجات در ٢٩تیم (٨٩ نفر) به 1496 نفر از هموطنان متاثر از برف و کولاک خدمات امدادی ارائه کردند همچنین 1 نفر به مراکز درمانی منتقل شد.

701

کد خبر: 717197

وب گردی

وب گردی