مراسم بزرگداشت روز بصیرت  و تقدیر از فعالین فرهنگی و نماز در واحد علوم دارویی برگزار شد

به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد علوم دارویی مراسم بزرگداشت روز بصیرت ( نهم دی ) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام والمسلمین تاج آبادی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد علوم دارویی به عنوان سخنران مراسم در بیانات خود اظهار داشتند که حماسه مردمی نهم دی ماه 1388 همواره در حافظه تاریخی کشور ایران باقی خواهد ماند و این حماسه نمایش انسجام ملی و وحدت و همدلی ملت ایران در مقابل دشمنان و نمایانگر میثاق مجدد مردم با ولایت بود.

دکتر سید مهدی رضایت ریاست واحد علوم دارویی نیز ضمن ایراد سخنرانی این روز را متعلق به همه ملت ایران فارغ از ویژگی های قومی، نژادی و زبانی دانستند. ایشان اشاره داشتند که حماسه این روز نشانگر عزم عمومی ملت ایران در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی بود.

سپس آقای بیت الله جعفری از استادان گروه معارف اسلامی واحد سروده خود را به مناسبت این روز قرائت نموده و شور و هیجان خاصی را به مراسم بخشیدند.

در ادامه تعدادی از فعالان فرهنگی واحد علوم دارویی در بین دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی و مدیران با اهدای هدیه و لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند .

دکتر ابراهیم بلالی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد در این خصوص بیان داشتند که شاخصهایی چون پشتیبانی فعالیتهای فرهنگی، حضور فعال در صفوف نماز جماعت، انجام فعالیتهای پژوهشی، ادبی و هنری در حوزه های فرهنگی، همکاری با ستاد اقامه نماز و ... ملاک انتخاب افراد بود.

وی در ادامه افزود:که واحد علوم دارویی در بیست و یکمین جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی موفق به کسب یک رتبه اول کشوری و یک رتبه قابل تقدیر کشوری گردید. انشالله این رتبه ها با حضور و مشارکت فعال اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالهای آتی بیش از پیش ادامه یابد.

گفتنی است این مراسم با حضور پر شور دانشجویان، کارکنان، مدیران و اعضای هیات رئیسه واحد علوم دارویی با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در نمازخانه دانشکده داروسازی آغاز شد.

کد خبر: 717199

وب گردی

وب گردی