مدیریت هوشمندانه رهبری عامل برون رفت از بحران ها و فتنه هاست

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با اشاره به نقش مدیریت رهبر انقلاب به عنوان عامل خنثی کننده بحران ها و فتنه ها گفت: تدابیر هوشمندانه ایشان موجب ایجاد وحدت در بین ملت ایران و امت اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ پاسدار رضا سامی در نشست دانشگاهیان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه افزود: شکست معادلات و توطئه های نظام سلطه به ویژه در فتنه 88 با تدابیر رهبر انقلاب و حضور با بصیرت مردم ایران محقق شد.

وی اضافه کرد: نقشه شوم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب با بسیج تمامی ابزارهای رسانه ای و عوامل فریب خورده داخلی مبتنی بر طراحی اندیشکده های آمریکایی و غربی و اندیشه براندازانه ای چون تفکر راه اندازی انقلاب های مخملی در سال 88 به اجرا درآمد.

سرهنگ سامی گفت: حمایت غرب و آمریکا از ضد انقلاب و کسانی که از حرکت در مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی واهمه داشتند، از طراحی های ویژه ای بود که برای ضربه زدن به نظام و ارکان آن به کار گرفته شد و تغییر ساختار نظام مقدس اسلامی یا تغییر در رفتار آن در قبال غرب از اهداف اساسی طراحان فتنه 88 بود که با پشتوانه مردمی و بصیرت ملت به شکست انجامید.

وی ادامه داد: وجود عنایت خاص الهی نسبت به نظام اسلامی، هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت عالمانه مقام معظم رهبری ازمهمترین عوامل خلق حماسه 9 دی و آخرین میخ بر تابوت فتنه و فتنه گران بود و مردم ولایت مدار آذربایجان به عنوان پایه گذار حماسه 9 دی در هشتم دی سال 88 نشان دادند که همواره پشتیبان ولایت و رهبری بوده و در این راه پرچم دار هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر حماسه نهم دی به وجود نمی آمد شاهد تهدید جنگ سخت، به قدرت رسیدن فتنه گران، برهم خوردن ثبات و امنیت کشور، از بین رفتن سرمایه های عظیم انسانی و ایجاد تردید در مشروعیت و اقتدار نظام اسلامی می شدیم.

فرمانده سپاه مراغه گفت : ملت بزرگ ایران در حماسه 9 دی نشان دادند پشتیبان ولایت و رهبری بوده و از ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی تا پای جان دفاع خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز در این نشست گفت:«9دی بلوغ سیاسی و تجلی بصیرت و دانایی ملت ایران را برای جهانیان نشان داد.

محمدرضا ولیلو افزود: مردم آگاه و با بصیرت در این حماسه بزرگ، تمامی نقشه های دشمنان را برای تضعیف نظام اسلامی نقش بر آب کردند و پشتیبانی آحاد مردم را از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: مردم ایران در9 دی با اندیشه ها و آرمان های امام راحل، رهبر انقلاب و خون شهدا تجدید میثاق کردند و نشان دادند که در گرد و غبار فتنه گران مسیر روشن انقلاب را گم نکرده و پیرو و تابع رهبر خود خواهند بود.

دکتر ولیلو افزود: حماسه باشکوه 9 دی ، روز متمایزی بود که توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد و آنها را مأیوس نمود و فهمیدند که ایران کشوری ولایتمدار است و عاشورایی ، که هیچگاه از آرمانهای انقلاب دست نمی کشند.

در این نشست، کریم شجاعی به عنوان مسئول پایگاه بسیج شهدای کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مراغه منصوب و از 11 نفر از کارکنان محجبه این دانشگاه نیز تجلیل بعمل آمد .

204/200

کد خبر: 717200

وب گردی

وب گردی