برگزاری کارگاه آموزشی "تکریم ارباب رجوع و آشنایی با بخشنامه ها"

کارگاه آموزشی"تکریم ارباب رجوع و آشنایی با بخشنامه ها" ویژه کارکنان در سالن کنفرانس ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،مدیربرگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان واحد بروجرد گفت: این کارگاههای آموزشی با هدف تسلط کارکنان دانشگاه در پاسخگویی و تأثیرگذاری مثبت بر ارباب رجوع به ویژه دانشجویان با بهره گیری از تکنیکهای روانشناسی مدیریتی و تبیین بخشنامه ها و آیین نامه های دانشگاه و ایجاد تسلط و آگاهی کافی مدیران بر آنها برگزار شده است.

حمیدرضا قاسمی افزود: کارگاه آموزشی"تکریم ارباب رجوع" با کدشناسه 33363 به مدت هشت ساعت و معادل نیم واحد درسی و کارگاه "آشنایی با بخشنامه ها" با کد55604 به مدت 16 ساعت و معادل یک واحد درسی برگزار شده است.

وی یادآور شد: این کارگاههای آموزشی 5 روزه بر اساس دستورالعمل دفتر توانمندسازی و آموزش های کاربردی سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شده است که برای شرکت کنندگان در این دوره ها، گواهینامه نیز صادر خواهد شد.

قاسمی اظهار کرد: شرکت کنند گان در این دوره های آموزشی با نقش و اهمیت مشتری محوریٍ اصول مدیریت کیفیت، جایگاه شهروند فرهنگی در عصر جهانی شدن، مهارت های لازم برای برخورد و تعامل با مشتریان و بخشنامه ها و آیین نامه های آموزشی، پژوهشی، اداری- مالی، دانشجویی- فرهنگی و ... آشنا شدند.

مدیر امور اداری واحد بروجرد افزود: تدریس این دوره‌های آموزشی را معاونان دانشجویی- فرهنگی، اداری- مالی، پژوهش و فناوری و آموزشی بر عهده داشتند.

204/200

کد خبر: 717213

وب گردی

وب گردی