برنامه های رادیو در هفته آینده

تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو در هفته پیش رو، روی آنتن شبکه های رادیویی فرهنگ، تهران و ایران می رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، شبکه رادیویی فرهنگ با پخش نمایش «دیدار به قیامت» به استقبال هفته جدید می رود. این نمایش رادیویی را مریم تاجیک نوشته و ماجرای زوج جوانی است که به خانه ای جدید نقل مکان می کنند.

«دیدار به قیامت» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد و کارگردانی صدرالدین شجره و با هنرمندی بازیگرانی چون احمد گنجی، جواد پیشگر، محمد رضا علی، مهدی نمینی مقدم، راضیه مومیوند، سیما خوش چشم، علی میلانی، شهریار حمزیان، مروارید کریم پور و تعداد دیگری از هنرمندان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این سریال به صدابرداری پیروز صدرایی و افکت محمدرضا قبادی فر هر روز ساعت ۱۳ از رادیو فرهنگ پخش می شود.

رادیو تهران

در رادیو تهران نیز نمایش رادیویی «شب تاب» به کارگردانی مجید حمزه روی آنتن می رود.

«شب تاب» نوشته نیاز اسماعیل‌پور، ماجرای مردی است که به مدت ۸ سال بعد از فوت همسرش به تنهایی دخترش شب تاب را بزرگ می‌کند تا اینکه مجددا با زنی که او نیز دختری کوچک همسن شب تاب دارد، ازدواج می کند اما بین این دو دختر اتفاقاتی می‌افتد که در این سریال شنیده می شود.

در «شب تاب»، سیما خوش چشم، زهره مجابی، کرامت رود ساز و تعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش پرداخته‌اند و محمد مهاجر تهیه‌کننده آن است.

این سریال رادیویی به صدابرداری حیدر صفدری و افکت محمدرضا قبادی‌فر از روز شنبه ساعت ۱:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

رادیو ایران

رادیو ایران هم نمایش «دست های مهربان دریا» را به کارگردانی مجید حمزه روی آنتن می برد که داستانی اجتماعی دارد.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون امیر فرحان نیا، مینا شجاع، مجید سهرابی، مهدی نمینی مقدم، مهدی طهماسبی، نازنین مهیمنی و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکت محمدرضا قبادی فر ساعت ۲۲:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

سایر شبکه های رادیویی هم با پخش نمایش های تک قسمتی به استقبال هفته جدید می روند.

501

کد خبر: 717214

وب گردی

وب گردی