سنتورنواز «آرایش غلیظ» ، آلبوم کلاژ را منتشر کرد

 آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ» اثر مهیار طریحی، به تهیه‌کنندگی صدرالدین حسین‌خانی منتشر ‌شد.

به گزارش ایسکانیوز، سنتور نوازی معاصر «کلاژ» به آهنگسازی و تک‌نوازی مهیار طریحی، توسط مؤسسه نغمه سرای روژین و پخش هنر شهر در اختیار علاقمندان به موسیقی قرار گرفت.

تعدادی از قطعات آلبوم «کلاژ» عبارتند از آواز «دونوا» به مدت 3:30، «دو نوا» به مدت 5:18، «آواز دشتی» به مدت 3:56، «رقص نانوا» به مدت 4:51، «آواز آمیخته» به مدت 2:58، «آمیخته» به مدت 5 دقیقه، «آواز عشق» به مدت 3:56، «عشق» به مدت 6:13، «راوی» به مدت 4:32 و «بیست» به مدت 4:55.

مهیار طریحی در سال 1364 در تهران متولد شده است، او نوازندگی سنتور را در سن شش سالگی نزد استاد رضا صلاحی آغاز کرد و سپس برای یادگیری فنون سنتورنوازی معاصر، نزد استاد اردوان کامکار به شاگردی پرداخت که این مهم تا به امروز ادامه دارد.

وی داری لیسانس و فوق لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر تهران (کرج) است. آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ»، اولین فعالیت او در زمینه آهنگسازی و تک‌نوازی سنتور در قالب آلبومی مستقل است.

این هنرمند عرصه موسیقی در آلبوم‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون «نه فرشته‌ام نه شیطان»، «آرایش غلیظ»، «قطره‌های باران»، «ویر»، «وضعیت سفید»، «ستایش»، «شبکه» و ... با ساز سنتور به هنرنمایی پرداخته است.

آلبوم سنتور نوازی معاصر «کلاژ»، توسط سیاوش کامکار ضبط و متسرینگ شده و الهام بزرگی نیز عکاسی و طراحی آن را انجام داده است. همچنین مهدی بشکوفه مدیر اجرایی آن را برعهده داشته است.

501

کد خبر: 717218

وب گردی

وب گردی