حمایت دروازه بان سابق استقلال از رحمتی

برومند گفت: جدایی رحمت به ضرر استقلال است زیرا این تیم دو بازی سخت مقابل السد و پرسپولیس دارد.

به گزارش ایسکانیوز، پرویز برومند در خصوص احتمال جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال اظهار داشت: «این جدایی هم به ضرر استقلال است و هم رحمتی اما بیشتر از همه هوادار ضربه می بیند.»

برومند در ادامه افزود: «استقلال در نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفت و جایگاهش در خور شأن باشگاه استقلال نیست. حالا رحمتی هم جدا شود، مشخص است که هوادار ضربه بزرگی می بیند. استقلال الان دو بازی سخت و حساس را با السد و پرسپولیس دارد و به همین دلیل باید خیالش از بابت دروازه هم راحت باشد. در بازی های حساس حضور دروازه بان با تجربه خیلی مهم است و امیدوارم هر مشکلی هم وجود دارد، حل شود تا اوضاع را بیش از این در استقلال بد نبینیم.»

دروازه بان اسبق استقلال در خصوص لیست ورودی های این تیم گفت: «این لیست بازگشت به عقب است. مگر مبعلی دو، سه سال پیش در استقلال نبود، اگر خوب بود چرا او را کنار گذاشتند. استقلال می توانست خیلی ساده مانع رفتن شهباززاده شود، اما این کار را نکرد و حالا باید برود چند برابر پول بدهد و او را بگیرد.»

وی در ادامه افزود: «متاسفانه باشگاه استقلال هیچ توجهی به آکادمی خود ندارد. اگر هوای تیم های پایه را داشته باشند، خیلی از مشکلات حل می شود اما متاسفانه در باشگاه استقلال حتی یک اتاق سه متری برای آکادمی در نظر نگرفته اند که پرونده بازیکنان پایه را آنجا نگهداری کنند.»

402

کد خبر: 717257

وب گردی

وب گردی