کلاس آموزش اعضای نشریه‌ همشاگردی و رادیو سما برگزار شد

نخستین کلاس دوره‌ی آموزشی انجمن روزنامه‌نگاران و باشگاه خبرنگاران کودک و نوجوان، شورای نویسندگان نشریه‌ی همشاگردی و اعضای رادیو سما روز پنج شنبه دوم دیماه با حضور محمود عبداللهی، گزارشگر شبکه‌ی سوم سیما و مدیر روابط عمومی کمیته‌ی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، مدرس این کلاس ضمن توضیحاتی در خصوص اهمیت و جایگاه خبر و خبررسانی در رسانه‌های امروزی و با اشاره به جایگاه تکنولوژی‌های ارتباط جمعی، به بررسی شیوه‌ها‌ی نگارش خبر پرداخت. محمود عبداللهی در ضمن ارائه‌ی مطالب خود که به صورت پاورپوینت آماده شده بود، به سؤالات دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف خبری پاسخ داد.

در پایان جلسه نیز، نوری‌پور، مدیر مسئول غرفه‌ی فرهنگ و ادب و سردبیر نشریه‌ی همشاگردی نیز در این جلسه از حضور گرم و مسئولانه‌ی عبداللهی تشکر و قدردانی نمود و گفت: «انشاءالله در ادامه‌ی کلاس‌ها و با داوری ایشان، تمرین و مسابقه‌ی خبرنویسی بین شرکت‌کنندگان برگزار می‌کنیم تا به صورت عملی، آموخته‌هایمان را دوره و مرور کنیم.»

در پایان کلاس آموزشی، محمود عبداللهی به همراهی مسعود رشیدی، مدیریت مدرسه و رضا نوری‌پور از غرفه‌ی فرهنگ و ادب بازدید نموده و از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های غرفه قرار گرفت.

شایان ذکر است که همزمان با بازدید از غرفه، سید قاسم بی‌نیاز از مجریان خوش‌نام صدا و سیما و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی نیز در محل غرفه حضور یافت و با محمود عبداللهی و رضا نوری‌پور در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های غرفه گفت‌وگو کردند.

200

کد خبر: 717306

وب گردی

وب گردی