افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک از شنبه تا سه‌شنبه

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش زمان و محدوده طرح ترافیک از شنبه تا سه‌شنبه خبر داد و گفت: این طرح با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اجرا می‌شود و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمدرضا مهماندار دراین باره افزود: با اعلام و تصمیم کمیته اضطرار شهر تهران با توجه به افزایش آلاینده ها در آسمان شهر تهران، از روز شنبه ١١ دی ماه محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد افزایش پیدا خواهد کرد و اجرای این طرح بر اساس مصوبه تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود :بر این اساس، زمان طرح ترافیک نیز تا ساعت ١٩ ( ٧ عصر) افزایش زمان خواهد داشت. از این رو خودروهایی که قصد ورود به محدوده زوج و فرد را دارند بایستی دارای طرح ترافیک باشند در غیر این صورت توسط دوربین های نصب شده در این محدوده و البته عوامل پلیس راهور تهران بزرگ فعال و حاضر در محل ، اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: ضمنا ماموران راهور در اجرای این طرح حضور مستمر و فعال خواهند داشت و ضمن جلوگیری از ورود خودروهای غیر مجاز با خودرهای فاقد معاینه فنی، پلاک مخدوش و دودزا تشدید برخورد و اعمال قانون خواهند کرد.

سردار مهماندار در پایان گفت: توصیه من به همه همشهریان عزیز تهرانی استفاده از حمل و نقل عمومی در روزهای آلایندگی هوا و عدم خروج غیر ضروری سالمندان و کودکان از منازل در این چند روز است. من و همه همکارانم با فعالیت شبانه روزی به دنبال ایجاد آسایش روحی و روانی هنگام تردد و عبور و مروربرای مردم عزیز تهران هستیم و این اطمینان را داریم که در این طرح نیز این عزیزان با ما همراه و همگام خواهند بود.

منبع:مهر

701

کد خبر: 717331

وب گردی

وب گردی