زخمی شدن یک دختر فلسطینی در تیراندازی صهیونیستها

نظامیان رژیم صهیونیستی در گذرگاه قلندیا به یک دختر فلسطینی به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد، تیراندازی کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آخرین تحولات سرزمنیهای اشغالی به شرح زیر است:

زخمی شدن یک فلسطینی در گذرگاه قلندیا در کرانه باختری

شبکه تلویزیونی القدس گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی به یک دختر فلسطینی به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد، تیراندازی کردند. این دختر فلسطینی زخمی شده است . این حادثه در گذرگاه قلندیا رخ داده است.

خودداری صهیونیستها از تحویل پیکر شهدای فلسطینی

شبکه پرس تی وی اعلام کرد : اکنون تعداد خانواده هایی که اجساد فرزندان آنان از سوی نظامیان صهیونیست توقیف شده رو به افزایش است و گروهی از این خانواده ها با تجمع در شهر رام الله خواستار دریافت اجساد عزیزانشان شده اند.

در گزارشی از کرانه باختری رود اردن اعلام کرد تعدادی از خانواده های فلسطینی که فرزندان آنها به دست نیروهای اسرائیلی شهید شده اند در میدان المنار رام الله گرد هم آمدند و خواستار دریافت پیکرهای آنان شدند. گروه دیگری از مردم نیز در حمایت از این خانواده ها در این تجمع شرکت کردند.

بازداشت حدود 10 هزار مبارز فلسطینی

به گزارش خبرگزاری آناتولی از رام الله ، مسولان رژیم صهیونیستی از ابتدای اکتبر 2015 تاکنون ، 9 هزار و 920 فلسطینی را بازداشت کرده اند.

عبدالناصر فروانه رئیس یگان تحقیقات در امور اسرا و آزادگان فلسطینی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد 29 درصد از مجموع این تعداد فلسطینی بازداشت شده یعنی دو هزار و 884 تن ، کودک و نوجوانان 11 تا 18 ساله فلسطینی و 262 نفر نیز زنان و دختران فلسطینی بوده اند.

فروانه تصریح کرد از این تعداد فلسطینی بازداشت شده شش هزار و 297 تن در استان های کرانه باختری ، سه هزار و 192 تن در استان قدس و 250 نفر در نوار غزه و 181 نفر نیز در اراضی اشغالی 1948 بازداشت شده اند.

وی افزود همه فلسطینیانی که به دست نظامیان اسرائیلی بازداشت می شوند تحت شکنجه های جسمی و روحی روانی قرار می گیرند و در شرایط سختی بسر می‌برند.

306

کد خبر: 717359

وب گردی

وب گردی