تاکنون هیچ دانشجویی را به خاطر شرایط مالی از امتحان محروم نکرده ایم

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان گلپایگان گفت: دانشجویان از زمانی که ثبت نام می‌کنند تا قبل از امتحانات فرصت دارند شهریه خود را پرداخت کنند، اما با کسانی که به دلایلی نمی‌توانند این کار را انجام دهند همراهی‌های لازم را انجام می‌دهیم و تاکنون دانشجویی را به خاطر شرایط مالی از امتحانات محروم نکرده‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا تاجداری اظهار کرد: دانشگاه علمی-کاربردی تقاضا محور است و با هدف‌های مختلف از جمله تربیت دانشجوی خلاق و کارآفرین تاسیس شده، ضمن اینکه این دانشگاه تلاش دارد که در زمره دانشگاه‌های نسل سوم قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بهمن ماه سال 82 دانشگاه علمی-کاربردی گلپایگان با دو رشته فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در این واحد آموزشی هشت رشته از جمله روابط عمومی، مدیریت امور مالی، حسابداری، صنایع غذایی، حقوق ثبتی و ... تدریس می‌شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان گلپایگان گفت: هم اکنون در این دانشگاه 500 دانشجو مشغول به تحصیل هستند و از ابتدای تاسیس تاکنون نیز هزار نفر فارغ التحصیل داشته است.

تاجداری در خصوص برخی از اقدامات و فعالیت‌های مختلف انجام شده در این دانشگاه افزود: برگزاری پنج کرسی آزاد اندیشی با موضوعات مختلف، تشکیل شوراهای مشورتی دانشجویی، فعالسازی تشکل‌های دانشجویی، برپایی نمایشگاه‌های متعدد و ... برخی از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در این واحد آموزشی است.

وی اضافه کرد: افرادی که می‌خواهند در این دانشگاه به تدریس بپردازند باید از سه فیلتر مختلف عبور کنند و دارای ID کارت باشند.

رییس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان در خصوص فضای فیزیکی دانشگاه خاطرنشان کرد: توسعه فضا و بسترسازی‌های مناسبی در بخش‌های مختلف از جمله کارگاه شیمی و احداث سالن ویژه برای امتحانات با ظرفیت 250 نفر انجام شده است، همچنین برپایی دو باب کارگاه آموزشی پیش ساخته و تجهیز آن توسط خیرین اقدام دیگری بوده که در این واحد آموزشی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان در سال دو بار (در ماه‌های بهمن و مرداد) جذب دانشجو دارد، اظهار داشت: دانشجویان از زمانی که ثبت‌نام می‌کنند تا قبل از امتحانات فرصت دارند شهریه خود را پرداخت کنند، اما با کسانی که به دلایلی نمی‌توانند این کار را انجام دهند همراهی‌های لازم را انجام می‌دهیم و تاکنون دانشجویی را به خاطر شرایط مالی از امتحانات محروم نکرده‌ایم.

رییس دانشگاه علمی کاربردی گلپایگان گفت: مکان فعلی دانشگاه استیجاری و متعلق به جهاد کشاورزی استان اصفهان است، اما اخیرا برای خرید این مکان تصمیماتی گرفته شده است که امیدواریم به سرانجام برسد.

200/202

منبع: ایسنا

کد خبر: 717407

وب گردی

وب گردی