گرامیداشت سالروز 9 دی در واحد سوادکوه

به مناسبت 9 دی روز تجلی حضور ملت و میثاق امت با ولایت مراسمی همراه با قرائت زیارت عاشورا با حضور هیات رئیسه، معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد سوادکوه در نمازخانه دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام رضانژاد مسئول امور فرهنگی واحد سوادکوه ضمن گرامیداشت سالروز 9 دی بیان داشت: قدرتی که مردم را به خیابان کشاند عنایت الهی بود که با انگشت اشاره ولی فقیه اتفاق افتاد.

وی ولایت را عمود خیمه دانست و به بیان گوهر بار امام امت اشاره کرد و گفت: پشتیبان ولایت فقیه باشید که به کشورتان آسیب نرسد.

در ادامه این مراسم داریوش خادمی شورمستی سرپرست واحد سوادکوه، 9 دی را روز بصیرت، حضور به موقع امت در بیعت و میثاق با ولایت و نشانه بلوغ سیاسی ملت دانست. دکتر خادمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن ایام امتحانات بر انجام وظایف صادقانه و تلاش حداکثری همکاران در تحقق اهداف دانشگاه تاکید و بیان داشت: یقیناً با همت همه اساتید و کارمندان بهبود وضعیت واحد سوادکوه را شاهد خواهیم بود.

در همین راستا و به پاس زحمات، از کارمندان فعال در جذب دانشجو، کارکنان نمونه واحد و همکاران زحمتکش در بخش خدمات با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

205/200

کد خبر: 717483

وب گردی

وب گردی