افتتاح 8 پروژه عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی تا دهه فجر

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از افتتاح 8 پروژه عمرانی این دانشگاه تا دهه فجر خبر داد و گفت: در دهه فجر کار کلنگ زنی تاسیس دو دانشکده جدید نیز در پردیس دانشگاه علامه طباطبایی انجام خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین سلیمی با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم که هشت پروژه دانشگاه علامه طباطبایی شامل مسجد، کتابخانه مرکزی، درمانگاه، ساختمان معاونت فرهنگی، ساختمان معاونت دانشجویی، موزه نمایشگاه، مرکز رشد و ساختمان رفاهی در خوابگاه دخترانه دانشگاه به طور همزمان در دهه فجر افتتاح شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پنج پروژه از هشت پروژه فوق دانشگاه علامه طباطبایی در پردیس مرکزی دانشگاه قرار دارد که اگر افتتاح شود گام بزرگی در عرصه تجمیع دانشگاه علامه طباطبایی برداشته شده است.

دکتر سلیمی از برنامه دانشگاه علامه برای احداث دو دانشکده جدید در پردیس دانشگاه خبر داد و گفت: کار کلنگ زنی این ساختمان دانشکده‌ها در دهه فجر انجام خواهد شد و یکی از این ساختمان ها به دانشکده علوم اجتماعی اختصاص می‌یابد، اما درخصوص دانشکده جدید تصمیم‌گیری نشده است. باید منتظر شد و دید که آیا مجوز تاسیس دانشکده جدیدی به دانشگاه داده خواهد شد یا خیر.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در پایان در خصوص مدت زمان پروژه‌های عمرانی این دانشگاه خاطرنشان کرد: معمولا پروژه‌های عمرانی دانشگاه در مدت‌زمان 2 تا 2.5 ساله تعریف می‌شوند که البته هنوز اعتبارات و هزینه‌های ساخت این پروژه‌ها از سوی شرکت سازنده تعیین نشده است.

201

منبع: ایسنا

کد خبر: 717493

وب گردی

وب گردی