ارسال 180 مقاله به کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش/ برگزاری5 کارگاه تخصصی 

دبیر اجرایی سومین کنگره  بین المللی فن آوری ، ارتباطات و دانش گفت : محققان و دانشجویان مطالب علمی را در کنار مباحث تئوری به صورت عملی آموزش دیدند.

به گزارش ایسکانیوز، داود بهره پور دبیر اجرایی سومین کنگره بین‌المللی فناوری، ارتباطات و دانش (ICTCK 2016) از ارسال 180 مقاله به دبیرخانه این کنگره خبر داد و گفت: از این تعداد یکصد مقاله پذیرفته شد که 4 مقاله برگزیده نیز در این مراسم تقدیر می شود.
عضو هیات علمی واحد مشهد نرخ پذیرش مقالات این کنگره را 55 درصد عنوان کرد و افزود: این مقالات از کشورهای ایران ، آمریکا ، مالزی و عراق ارسال شده است.
بهره پور با اشاره به اینکه 5 کارگاه آموزشی مرتبط با این کنگره از ابتدای این هفته آغاز و تا امروز ادامه داشت، گفت: کارگاه های آموزشی با دعوت از اساتیدی همچون بابک پرخیده استاد دانشگاه کارولینای شمالی، رامتین پدرثانی ، محسن اسدی، محسن امینی صالحی، علی حسینی در دانشکده فنی و مهندسی واحد مشهد برگزار شد .
وی اظهار کرد: کنگره فوق با هدف ارائه آخرین دستاوردهای مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی و گردهمایی اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان و اندیشمندان برای ارائه جدیدترین یافته های علمی در قالب ۴ کنفرانس در واحد مشهد برگزار شد .
بهره پور این کنفرانس ها را شامل پنجمین کنفرانس بین المللی فن آوری اطلاعات، ‌حال و آینده، چهارمین کنفرانس بین المللی سیستم های پیچیده و هوشمند، سومین کنفرانس بین المللی مهندسی الکترونیک، مخابرات ، ‌کنترل و قدرت و سومین کنفرانس بین المللی مهندسی دانش، اطلاعات و نرم افزار عنوان کرد.
کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، صحافی مدیر کل فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سعید قربانی معاون فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز سخنرانی کردند.

205/200

کد خبر: 717530

وب گردی

وب گردی