سومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش (ICTCK2016) آغاز شد

  سومین کنفرانس بین المللی مهندسی الکترونیک، مخابرات ، ‌کنترل و قدرت و   مهندسی دانش، اطلاعات و نرم افزار در واحد دانشگاهی مشهدبرگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچون سنوات گذشته در راستای پیشبرد اهداف علمی کشور، سومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش (ICTCK2016) را با هدف ارائه آخرین دستاوردهای مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی و همچنین گردهمایی اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان و اندیشمندان برای ارائه جدیدترین یافته های علمی در قالب ۴ کنفرانس پنجمین کنفرانس بین المللی فن آوری اطلاعات، ‌حال و آینده، چهارمین کنفرانس بین المللی سیستم های پیچیده و هوشمند را برگزار کرد.

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همچون سنوات گذشته در راستای پیشبرد اهداف علمی کشور، سومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش (ICTCK2016) را با هدف ارائه آخرین دستاوردهای مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی و همچنین گردهمایی اساتید دانشگاه، پژوهشگران، دانشجویان و اندیشمندان برای ارائه جدیدترین یافته های علمی در قالب ۴ کنفرانس پنجمین کنفرانس بین المللی فن آوری اطلاعات، ‌حال و آینده، چهارمین کنفرانس بین المللی سیستم های پیچیده و هوشمند، سومین کنفرانس بین المللی مهندسی الکترونیک، مخابرات، ‌کنترل و قدرت و سومین کنفرانس بین المللی مهندسی دانش، اطلاعات و نرم افزار برگزار کرد.
کریم زارع رئیس باشگاه پ‍‍‍ژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، عباس شیخ الاسلامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان خراسان رضوی، امیر صحافی مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، یعقوبی رئیس کنگره و سایر مسئولین دانشگاهی حضور داشتند.
سومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش (ICTCK2016) که از ابتدای این هفته برگزاری کارگاههای عملی خود را آغاز کرده است.

همچنین در پیام دکتر حمید میرزاده که از سوی دکتر عباس شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه سومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش (ICTCK2016قرائت شد، آمده است
اندیشمندان، فرهیختگان، محققان، دانشجویان، اساتید و مهمانان ارجمند شرکت کننده در سومین کنگره بین المللی فناوری، ارتباطات و دانش.
سلام علیکم
کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش یکی از رویدادهای علمی چند سال اخیر کشور می باشد که مجمع علمی برای ارائه آخرین دستاوردهای مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی و همچنین گردهمایی اساتید دانشگاه، پ‍ژوهشگران، دانشجویان و اندیشمندان برای تبادل نظر و ارائه یافته های تحقیقاتی مرتبط با صنعت را فراهم می آورد.
با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با در نظر گرفتن رویکرد سند چشم انداز 1404 برای دست یافتن به جایگاه اول اقتصادی، علمی و فن آوری در سطح منطقه ی آسیای جنوب غربی و با تاکید بر جنبش نرم افزاری و تولید علم، رشد پر شتاب و مستمر اقتصادی و همچنین برخورداری از دانش پیشرفته، توانا در تولید علم و فن آوری، متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در تولید ملی و تعاملی سازنده و موثر با جهان بر اساس اصول عزت، حکمت و مصلحت، این کنگره در سطح بین المللی شرایط مناسبی را برای محقق نمودن اهداف ترسیم شده دارد. بطوریکه محققان و پژوهشگران جوان عزیزمان گسترش دانش فنی، بومی سازی و تلاش برای رفع نیاز های کشور عزیزمان ایران را فراهم می آورد. مخصوصا با توجه به جایگاه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بین المللی، زمینه توسعه همکاری های علمی و پژوهشی و فن آوری در اغلب کشورها فراهم شده که جا دارد از از این فرصت در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی حداکثر بهره برداری را به عمل آورند.
از همین رو حضور شما عزیزان را در این رویداد ارزشمند ارج می نهم و در پایان ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به منظور برگزاری و اهتمام در اجرای سومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و و دانش از درگاه حضرت احدیت، توفیق، سربلندی و بهروزی همگان را آرزومندم.


دکتر حمید میرزاده


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است؛ سومین کنگره بین المللی فن آوری، ارتباطات و دانش (ICTCK2016 با معرفی مقالات برتر در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به کار خود پایان داد.

205/200

کد خبر: 717552

وب گردی

وب گردی