دانشگاه آزاد اسلامی حساسیت و توجه ویژه ای به مقالات و  پایان نامه های علمی دارد/ پژوهش باید در کنار دروس به دانشجویان آموزش داده شود

شهرزاد شعیبی نوبریان گفت: پژوهش آموزش های خاص خودرا دارد که باید در کنار دروس دیگر به دانشجویان آموزش داده شود; در همین راستا اولین گام می تواند روشی برای تحقیق باشد که کارآمد بوده و راه درست استفاده از منابع را به دانشجویان بیاموزد.

شهرزاد شعیبی نوبریان، استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، با اشاره به این موضوع که دانشگاه ها باید در جهت رشد دانشجویان در حوزه پژوهش آمادگی و مهارت های کافی داشته باشند به ایسکانیوز گفت: پژوهش آموزش های خاص خودرا دارد که باید در کنار دروس دیگر به دانشجویان آموزش داده شود . در همین راستا اولین گام می تواند روشی برای تحقیق باشد که کارآمد بوده و راه درست استفاده از منابع را به دانشجویان بیاموزد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از کتابخانه جامعی برخوردار است که دانشجویان می توانند با استفاده از مقالات، پایان نامه ها، کتاب ها و منابع پژهشی موجود در آن نهایتاً به مقصد و هدف مورد نظر خود دست پیدا کنند.

وی استعدادیابی دانشجویان را از مهمترین اهداف دانشگاه ها خواند و افزود: اگر در دانشگاه ها استعدادیابی افراد به درستی انجام شود و در کنار آن تسهیلات لازم مهیا باشد در آینده نزدیک می توانیم شاهد پیشرفت روزافزون این مجموعه های علمی باشیم.

شعیبی خاطر نشان کرد: در واحد رودهن دانشگاه آزاد اسلامی پایان نامه ها و مقالات از حساسیت و توجه بالایی برخوردار است به این ترتیب که تمام پایان نامه ها و مقالات همواره مورد نقد و بررسی قرار گرفته و سوالات مربوطه مطرح می شود.بعلاوه مقالات و پایان نامه های دانشگاهی کاملترین مراجعی هستند که دانشجویان می توانند به آنها مراجعه کنند و به نتایج قابل قبولی برسند.

وی در پایان عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان گام های ارزشمندی را در زمینه مقاله های علمی و پایان نامه ها برداشته است و در همین راستا توانسته است جایگاه خود را در سراسر جهان پیدا و تثبیت کند.

200/202

کد خبر: 717596

وب گردی

وب گردی