زمان اعلام نتایج آزمون وکالت/کمیسیون ها در حال بررسی کلید اعلامی آزمون هستند

بهمن کشاورز رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلا در حاشیه نشست خبری اتحادیه سراسری کانون های وکلا با موضوع رفع خشونت علیه زنان چالش ها و راهکارها به مناسبت برگزاری همایش روز چهاردهم دی ماه در خصوص آزمون وکالت گزارش داد.

به گزارش ایسکانیوز، بهمن کشاورز صحبت های خود را درباره ارائه اطلاعات در خصوص آزمون وکالت اعلام کرد و در خصوص برگزاری آزمون گفت: هیچ مشکل جدی از هیچ کجا گزارش نشده است و آزمون به خوبی و با نظم برگزار شد. پنجم دی ماه کلید مربوط به اسکودا را منتشر کردیم. وی خاطر نشان کرد، طراحان سوال از برجسته ترین افراد در این رشته خاص هستند و این اطمینان هست که سوالات از نظر کیفی و صحت در سطح بسیار بالایی است و قید کرده ایم منابع سوال عبارتند از متن قوانین و آرای وحدت رویه دیوان عالی کشور و از مسایل اختلافی سوالی نیامده و نخواهد آمد. با این حال پس از انتشار کلید عرض کردیم تا 24 ساعت افرادی که اعتراض به ماهیت دارند اعتراض خود را اعلام بفرمایند که تعداد بسیاری از افراد اعتراض کردند و اکنون در کمیسیون های مختلف در حال بررسی است و تا این زمان نتیجه این بوده است که در خصوص صحت سوالات مشکلی وجود نداشته است ولی هنوز در حال بررسی هستیم و امیدوارم به زودی بتوانیم نتایج را اعلام کنیم.

وی متذکر شد پس از نتایج نیز دوستان احتمالا فرصتی پنج روزه خواهند داشت تا اگر در خصوص پاسخنامه ها ایرادی دارند به کانون متبوعشان اعلام کنند.

وی در ادامه گفت: عده زیادی سوال داشتند که چرا تعداد پذیرش امسال کم شده است البته قبلا نیز گفته شد ولی مجدد عرض می کنم رئیس دادگستری استان و رئیس دادگاه انقلاب هر استان دو نفر و یک نفر رئیس کانون محلی جلسه ای ترتیب داده و تعداد پذیرش را اعلام می کنند و کانون های وکلا در اقلیت این جلسه هستند. ضمنا در خصوص سهمیه ایثارگران، ایثارگری دوستان باید از طریق ارگان های ذی صلاح تایید گردد و به کانون ها اعلام شود. ایشان اضافه کرد انشالله به زودی نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

201

کد خبر: 717643

وب گردی

وب گردی