شانزدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار شد

شانزدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، شانزدهمین جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به میزبانی واحد هشتگرد با حضور دکتر بهروز میرزا دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد هشتگرد و عضو هیات امناء ، دکتر میر ابراهیم صدیق رئیس دبیرخانه هیات امنا و سایر اعضا کمیسیون ریاست برگزار شد.

در ابتدا دکتر شجاعی ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی روز میثاق امت با ولایت ، اقدام مردم ایران اسلامی در خلق این حماسه بزرگ را ستود .
رئیس واحد هشتگرد ضمن تشکر از دکتر میرزا جهت برگزاری جلسه کمیسیون دائمی هیات امناء در واحد هشتگرد ابراز امیدواری کرد با تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ می گردد اقدامات مثبتی در جهت ارتقاء کمی و کیفی واحد های دانشگاهی استان البرز صورت گیرد .
در ادامه دکتر میرزا ضمن تشکر از واحد هشتگرد به جهت میزبانی جلسه کمیسیون دائمی از اقدامات دکتر شجاعی در مدت مسئولیت در واحد هشتگرد نیز سپاسگزاری نمود .
دبیر هیات امناء استان البرز گفت : با عنایت به در پیش بودن جلسه هیات امنای استان البرز در سیزدهم دی ماه جاری با حضور ریاست عالی دانشگاه ، باید در کمیسیون دائمی پیش بینی بودجه سال ۹۶ و طرح های پیشنهادی سال بعد به تصویب رسیده و در جلسه هیات امنا طرح گردد .
دکتر بهروز میرزا با بیان تاکیدات ریاست عالی دانشگاه بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان و شهرک های شفا گفت: در سال ۹۶ باید اقدامات عملی در خصوص تاکیدات ریاست عالی دانشگاه صورت پذیرد .
وی افزود : در این راستا اقدامات و مکاتبات مقدماتی جهت انتقال دانشکده کشاورزی مستقر در مهر شهر کرج به مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین (ع) واحد کرج و تبدیل محل دانشکده به شهرک شفا صورت پذیرفته که امیدواریم تا پایان سال جاری مجوز های لازم اخذ و در سال آینده به صورت کاملا عملیاتی شهرک شفا در آن محل شروع به فعالیت نماید .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در حوزه برنامه های فرهنگی نیز گفت : دانشگاه ها باید به دنبال اجرای برنامه های محتوا محور فرهنگی باشند ؛ اینکه دانشگاه ها فقط در زمینه برنامه های فرهنگی مناسبت محور فعالیت می نمایند رضایت بخش نیست و تاثیرگذاری چندانی هم ندارد .
دکتر میرزا از روسای واحد های دانشگاهی استان خواستند که با صرفه جویی در هزینه های غیر ضرور و همچنین مدیریت هزینه ها در جهت راه اندازی شرکت های دانش بنیان و مرکز رشد و ... اقدام نموده تا از وابستگی واحد های دانشگاهی به بودجه منطبق بر شهریه کاسته شود .
در ادامه جلسه پیش بینی بودجه سال ۹۶ در سر فصل های جداگانه طرح و پس از بحث و تبادل نظر اعضا ، کلیت پیش بینی بودجه با رای اکثریت اعضا به تصویب رسید .
ضمنا با تخصیص محل فعلی دانشکده کشاورزی به مرکز شفا موافقت بعمل آمد . همچنین با پیشنهاد یکی از اعضاء کمیسیون ، مبنی بر تاسیس مرکز تخصصی ناباروری در استان البرز و با مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان موافقت شد.
در پایان اعضاء شانزدهمین کمیسیون دائمی هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از واحد هشتگرد و پروژه های عمرانی در دست اجرای آن واحد دانشگاهی بازدید به عمل آوردند.
200

کد خبر: 717691

وب گردی

وب گردی