قهرمانی تیم بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور در استان خراسان رضوی

تیم بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور مقام  نخست مسابقات والیبال دانشجویان دختر استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسکانیوز، حسین شهرآبادی مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور با بیان این مطلب افزود: این مسابقات به میزبانی مشهد برگزار شد و تیم های مشهد و سبزوار به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

شهرآبادی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات بسکتبال 3نفره در دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور افزود: در این دوره از مسابقات که با شرکت 9 تیم برگزار شد و تیم ها در دو گروه به رقابت پرداختند و درنهایت تیم پیشکسوتان ب توانست مقام قهرمانی را کسب وتیم های ایران دیپلمات و پیشکسوتان الف در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

شایان ذکر است اعضای تیم بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور که مقام قهرمانی استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داد.

تیم بسکتبال دانشجویان دختر شامل شوکت پیرانی، مریم مجدی، زینب رضایی نسب، ملیکا شفیعی، فرزانه فرح نیا، سارا مویدی زاده، مهدیه رنجبر شرق، فاطمه طاغونی، انیس درودی، اعظم ملوندی، زهرا رمضانی و آتنا طاهری به مربیگری زهرا رمضانی و آمنه برجسته است.

205/200

کد خبر: 717737

وب گردی

وب گردی