دکتر احسانی: معاونان اداری و مالی واحد‌های دانشگاهی نسبت به وصول مطالبات اهتمام بورزند

نشست شورای تخصصی اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های هرمزگان و کرمان به میزبانی واحد قشم برگزار شد. معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست توصیه کرد که معاونان اداری و مالی واحد‌ها و مراکز نسبت به وصول مطالبات دانشجویی اهتمام ورزند.

به گزرش ایسکانیوز، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، وضعیت مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان را مورد ارزیابی قرار داد و با توجه به رضایت‌بخش بودن عملکرد این استان، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، دومین استان کشور از نظر سوددهی است.»

مرتضی احسانی با مقایسه بیمه مازاد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سایر بیمه‌ها، گفت: «لازم است درباره پرداخت معوقات بیمه کارکنان و اعضای هیات علمی و قراردادهای پیمانکاری تا پایان سال با تامین اجتماعی توافق شود و بازخرید کارکنان نیز در دستور کار قرار گیرد.»

وی افزود: «درباره بخشودگی جرایم 10 سال گذشته مربوط به قراردادهای پیمانکاری و حقوق و دستمزد پرسنل، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شود.»

این مسئول دانشگاهی توصیه کرد معاونان اداری و مالی واحد‌ها و مراکز نسبت به وصول مطالبات دانشجویی، به‌ویژه بدهی‌های معوقه اهتمام ورزند.

دکتر مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم با تشریح وضعیت اداری و مالی واحدهای استان هرمزگان، گزارشی درباره اقلام مقایسه‌ای درآمد‌ها و هزینه‌های واحد‌ها و مراکز استان در سال‌های ۹۲ تا ۹۵ ارائه کرد که بیانگر رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای، کاهش هزینه‌ها، کاهش زیان واحدهای زیان ده و سوددهی واحد‌ها و مراکز استان بود.

سرپرست واحد قشم در این نشست از تلاش‌های صورت گرفته از سوی حوزه معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد نظم اداری مالی و صدور آیین‌نامه‌های موثر در راستای تامین رفاه و بهبود معیشت کارکنان دانشگاه از جمله برقراری حق مهارت و حق تخصص اداری قدردانی کرد.

دکتر منصور آزاد با تاکید بر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای، گزارش مختصری از وضعیت اداری مالی واحد قشم ارائه کرد.

اعطای تسهیلات بانک ملی به کارکنان و اعضای هیات علمی، پرداخت بدهی‌های معوق واحدهای حاجی آباد، پارسیان، سما و بندرعباس به بانک ملی و بخشودگی جرائم آن‌ها، ساماندهی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان به ویژه در واحد بندرلنگه، واریز مبلغ 500 میلیون تومان بابت مطالبات بنیاد شهید به حساب واحد‌ها و مراکز استان هرمزگان به استثنای واحدهای بندرعباس و قشم، موافقت با پرداخت فوق‌العاده ماموریت جزایر قشم و هرمز به بندرعباس و تعیین تکلیف نیروهای فاقد مجوز استان هرمزگان از مصوبات این نشست بود.

این نشست با طرح مشکلات و سوالات معاونان اداری و مالی واحد‌ها و مراکز استان‌های هرمزگان و کرمان در باره مسائل اداری و مالی دانشجویان و اعضای هیات علمی پایان یافت.

200

کد خبر: 717791

وب گردی

وب گردی