دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از قهرمانی خود در مسابقات کشتی می گوید

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان مقام دوم در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی بلاروس را کسب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جلال علیزاده دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان و دارای مقام دوم در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی بلاروس است . او 20 سال سن دارد و علاوه بر کشتی به کوهنوردی و شنا نیز علاقمند بوده و کشتی را از سنین نوجوانی شروع کرده است.

در ادامه گفتگوی زیر را با وی می خوانید:

* آقای علیزاده از خودتان بیشتر بگویید؟ از رشته و مقطع تحصیلیتان؟

بنده جلال علیزاده در رشته تربیت بدنی. مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان مشغول به تحصیل هستم.

* افتخاراتی که تا کنون کسب کرده اید چه بوده است؟

در رده سنی نوجوان و جوانان داری عنوان های کشوری هستم. در رده سنی بزرگسالان نیز دارای عنوان های نایب قهرمانی و مقام سوم بزرگسالان کشور در کشتی ازاد . قهرمانی در مسابقات کشتی ازاد دانشجویان کشور . مقام دوم مسابقات کشتی ازاد دانشجویان کشور. دو سال پشت سر هم قهرمان مسابقات کشتی پهلوانی کشور .قهرمان مسابقات جایزه بزرگ لهستان. مقام دوم در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی بلاروس

* دلیل موفقیتتان را در چه می بینید؟

دلیل موفقیتم اول از همه لطف و یاری پروردگار بوده و حمایت های خانواده ام که در هر شرایطی به من کمک کرده و مشوقم بوده اند. همچنین همشهری های عزیزم که همیشه نسبت به بنده لطف داشته اند.

* برنامه تان برای آینده چیست؟

به امید خدا مسابقات جام تختی را در پیش دارم و بعد از آن مسابقات مختلفی پیش رو دارم . امیدوارم بتوانم به هدفهایی که دارم برسم.

* نظرتان راجع به تحصیل در دانشگاه آزاد چیست؟ و انگیزه تان از انتخاب دانشگاه آزاد برای ادامه تحصیل چه بوده است؟

دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تنوع رشته های تحصیلی زیادی دارد و با داشتن بیشترین هیأت علمی در بین دانشگاه های شهرستان اساتادان برجسته بهترین گزینه برای ادامه تحصیل است.

* درباره مسابقه ای که مقام آورده اید بیشتر توضیح بدهید.

مسابقه ی جهانی کشتی پهلوانی از سطح بالایی برخوردار بود. نزدیک به ٥٠ کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند. قبل از اعزام به این مسابقات چند ماه در اردوی تیم ملی تمرینات سخت و پر فشاری را تحمل کردم. برای اعزام به مسابقات جهانی دو مرحله مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی را با موفقیت پشت سر گذاشتم و راهی این مسابقات شدم. در این مسابقات با ٣ پیروزی در مقابل کشتی گیران بلاروس. قزاقستان. گرجستان توانستم راهی دیدار فینال شوم ولی متاسفانه در دیدار فینال با اینکه از حریف اذربایجانی از لحاظ امتیازی جلو بودم به علت اشتباه خودم کشتی را واگذار کردم و به مقام دومی رسیدم.

* انتظاراتتان را از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی شیروان بفرمایید.

مسئولین دانشگاه آزاد همیشه نسبت به بنده لطف داشتند و هر زمان که احتیاج به کمک داشتم دریغ نکردند.

* کلام آخر

از تمام کسانی که در این راه بنده را کمک کردند تشکر میکنم و از معاونت دانشجویی – فرهنگی و بخصوص از رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شیروان و تشکر ویژه از مسئول محترم روابط عمومی که به دانشجویان فرصت دیده شدن می دهند.

205/200

کد خبر: 717828

وب گردی

وب گردی