برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌های کشورهای اسلامی با حضور سلطانی‌فر و هاشمی

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی این هفته با محوریت بازی‌های کشورهای اسلامی و داخل سالن با حضور مسعود سلطانی‌فر و کیومرث هاشمی تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، نصرالله سجادی با اشاره به تشکیل دومین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی در چهارشنبه این هفته به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: این نشست با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک تشکیل می‌شود.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: دستور جلسه ما ارائه گزارش در خصوص بازی‌های کشورهای اسلامی 2017 باکو آذربایجان و همینطور بازی‌های داخل سالن 2017 عشق‌آباد ترکمنستان است.

وی درباره ارزیابی نهایی فدراسیون‌هایی که قرار است در این بازی‌ها حضور پیدا کنند گفت: تا روز چهارشنبه ارزیابی فدراسیون‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها توسط دفتر برنامه‌ریزی و نظارت، نهایی می‌شود و گزارش آن در ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی ارائه خواهد شد.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: پس از رقابت‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های داخل سالن، در جلسه آینده ستاد مباحث مربوط به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اندونزی مطرح می‌شود.

سجادی گفت: البته ارزیابی مقدماتی فدراسیون برای بازی‌های آسیایی آینده از مهرماه امسال در معاونت قهرمانی آغاز شده است و مرتباً ارزیابی فنی فدراسیون و گزارش ناظران در جلسه ستاد عالی بازی‌ها به اطلاع وزیر محترم و مسئولان کمیته ملی المپیک رسانده خواهد شد.

604/601

کد خبر: 717889

وب گردی

وب گردی