محاکمه فروشنده خودرو به اتهام تعرض به دختر جوان

 جوانی ثروتمند که متهم است دختری را مورد تعرض قرار داده، ادعا کرد شاکی قصد اخاذی دارد. 

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شرق این پرونده خردادماه سال جاری با مراجعه دختری جوان به اداره آگاهی مبنی‌بر اینکه شخصی به او تعرض کرده ‌است به جریان افتاد. دختر جوان به کارآگاهان گفت: به دنبال خرید خودرو بودم که آگهی فروش خودرو را که کیوان در یکی از سایت‌های فروش کالا گذاشته بود دیدم.
با او تماس گرفتم، مورد مناسبی را به من پیشنهاد دادند و برای دیدن ماشینی که پیشنهاد داده بود به محل قرار رفتم. من را به پارکینگ منزلش در سعادت‌آباد برد و بعد مدعی شد سوئیچ ماشین را در خانه جا گذاشته است. از من خواست با هم برای آوردن آن به خانه برویم. او که با مخالفت من مواجه شد، به‌زور شالم را گرفت و من را به داخل آسانسور کشید و بعد به خانه‌اش در طبقه سوم برد و مورد تعرض قرار داد. پس از طرح شکایت و بازداشت کیوان، هرچند او اتهام را رد کرد، اما براساس مدارک موجود، پرونده برای انجام بازجویی‌های بیشتر و رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شد. روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهم خوانده شد، با توجه به اینکه شاکی در جلسه حضور نداشت، متهم در جایگاه قرار گرفت و ضمن رد دوباره اتهام گفت: در خیابان اباذر با المیرا آشنا شدم. چند روزی می‌شد که با یکدیگر تلفنی در ارتباط بودیم. المیرا می‌دانست من در کار خرید و فروش خودرو هستم. از من خواست برایش خودرو مناسبی پیدا کنم. به در منزلش رفتم تا با هم برای خرید خودرو ‌برویم. پس از دیدن چند خودرو، او احساس ضعف کرد و می‌خواست غذا بخورد. به او پیشنهاد دادم به خانه من بیاید. او قبول کرد و با رضایت خود به آنجا آمد. تلفن همراهش مدام زنگ می‌خورد. به او مشکوک شدم و تلفنش را به‌زور گرفتم و عکس‌هایی از منزل و ماشین خود را در آن دیدم. المیرا دروغ می‌گوید. او می‌خواهد از من اخاذی کند.
او با خانواده‌ام تماس گرفته و از آنها درخواست پول کرده‌ است. من این گفته‌ها را قبول ندارم. با پایان گفته‌های متهم و وکیل‌مدافعش، هیئت‌ قضات برای تصمیم‌گیری دراین‌باره وارد شور شدند.

700700

کد خبر: 717914

وب گردی

وب گردی