سرپرست دفتر امور هماهنگی و نظارت بر واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد

دکتر محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در حکمی محمد هادی عسگری را به عنوان سرپرست دفتر امور هماهنگی و نظارت بر واحدهای استانی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در حکم انتصاب عسگری آمده است:

با عنایت به مراتب شایستگی، تعهد و تجربیات اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم نظارت و سنجش دانشگاه، به موجب این حکم به سمت" سرپرست دفتر امور هماهنگی و نظارت بر واحدهای استانی" منصوب می شوید.

انتظار دارد برای تحقق اهداف کلان دانشگاه در راستای ایجاد هم گرایی، هم افزایی و ساماندهی فعالیت های واحدهای استانی و حوزه های ستادی تلاش نموده و اهتمام ویژه ای در استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد در واحدهای استانی، ایجاد ساز و کارهای مناسب به منظور وحدت رویه برای ارتقاء بهره‌وری، نظارت بر امکان سنجی تأسیس و توسعه مراکز آموزشی، دوره ها و مقاطع مختلف آموزشی در واحدهای استانی، راهبری برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های دوره‌ای برای واحدهای استانی و مراکز آموزشی داشته باشید.

امید است با استعانت از ایزد متعال، ضمن اهتمام برای ارتقاء توسعه و تحقق اهداف والای دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و منشور اخلاقی دانشگاه، با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی در جهت اصلاح امور و شفافیت در عملکرد و بکارگیری نیروهای ارزشی و توانمند، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

موفقیت جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله تعالی) از خداوند متعال خواستارم.

200

کد خبر: 717937

وب گردی

وب گردی