دانشگاه آزاد اسلامی یک الگوی مثبت برای سایر کشور های جهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: از بعد تاثیر گذاری می توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی یک الگوی مثبت برای سایر کشور های جهان است و می تواند  تجربیات موفق خود را به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در اختیار موسسات آموزشی و دانشگاه ها قرار دهد و از طرفی هم نیازمند تاثیر پذیری از دانشگاه های برتر جهان است یعنی می تواند از تجربیات دانشگاه ها استفاده کند و تلاش کند تا روز به روز در زمینه علمی و پژوهشی پیشرفت های بیشتری داشته باشد.

دکتر یدالله ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره موفقیت اخیر دکتر میرزاده در سطح بین المللی گفت: من صمیمانه انتخاب دکتر میرزاده را به عنوان ریاست هیات امنای اجلاس آسایهل را تبریک می گویم. سابقه فعالیت آسایهل به سال های دور باز می گردد و تعداد زیادی از دانشگاه های کشور نیز از اعضای این انجمن هستند. اگر چه در گذشته این انجمن در شرق آسیا تاسیس شده است اما بسیاری از دانشگاه های اروپا در این مجموعه عضو هستند.

وی دامه داد: انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست هیات امنای این انجمن بخشی به شخصیت حقیقی و یخشی دیگر یا شخصیت حقوقی وی مرتبط است. دکتر میرزاده یکی از شخصیت های انقلابی،علمی و ارزشمند کشور ما هستند و در مقام و پست های مختلف خوش درخشیده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت:دکتر میرزاده از جمله شخصیت هایی اند که بیانگر علم، اخلاق و تجربه مدیریت به صورت یکجا هستند و تاکید بیشتری بر به روز بودن پروژه های علمی و پژوهشی دارند و خدا را ناظر برعملکرد خود می بینند. با توجه عملکرد وی طی سال های اخیر می توان دریافت انتخاب دکتر میرزاده به درستی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان بر هیچ کس پوشیده نیست و از پتانسیل بالایی در حوزه های علمی،پژوهشی و اجتماعی-فرهنگی برخوردار است. همچنین بوسیله فعالیت های علمی و پژوهشی واحدهای خود در سراسر کشور توانسته است به بالاترین درجات علمی برسد.

دکتر ملکی بیان کرد: هر گونه حضور در انجمن هایی همانند آسایهل از 2 بعد تاثیر پذیری و تاثیر گذاری برخوردار است، دانشگاه آزاد اسلامی هم نیازمند تاثیر پذیری از دانشگاه های برتر جهان است یعنی می تواند از تجربیات دانشگاه ها استفاده کند و تلاش کند تا روز به روز در زمینه علمی و پژوهشی پیشرفت های بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: از بعد تاثیر گذاری می توان گفت دانشگاه آزاد اسلامی یک الگوی مثبت برای سایر کشور های جهان است و می تواند تجربیات موفق خود را به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در اختیار موسسات آموزشی و دانشگاه ها قرار دهد. به طور کلی می توان گفت انتخاب دکتر میرزاده به عنوان ریاست انجمن آسایهل هم برای دانشگاه آزاد اسلامی و جامعه دانشگاهی و هم برای کشور عزیزمان توفیق بزرگی است.

701/700

کد خبر: 717944

وب گردی

وب گردی